فوری: تمام پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز لغو شدند! [+جزئیات]

لغو پرواز های فرودگاه اهواز ؛ مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از رسیدن مه و رطوبت هوا در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به ۱۰۰ درصد در صبح امروز خبر داد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: به دلیل کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد. در ادامه مطلب با خبر لغو پرواز های اهواز همراه ما بمانید.

لغو پرواز های فرودگاه اهواز

  • فرودگاه اهواز لغو پرواز ها

سید مهدی رزاز در گفت و گویی اظهار کرد:

از ساعات ابتدایی امروز دوشنبه ۵ دی ماه شاهد وقوع مه غلیظ و سنگینی در کلانشهر اهواز هستیم که این مساله بر روند پروازها در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز اثرگذار بوده است. به دلیل وقوع پدیده مه سنگین و کاهش شعاع دید تاکنون هیچ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز انجام نشده است.

وی ادامه داد: موج بعدی بارندگی از اواسط روز سه‌شنبه تا اواسط روز چهارشنبه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در شبانه‌روز گذشته بیش‌ترین دمای هوا در شهرهای آبادان و خرمشهر 19 درجه و کمترین آن 9 درجه سانتی‌گراد بوده است. به علت وقوع پدیده مه گرفتگی در شهرهای استان، دید افقی صبح امروز در شهرستان‌های اهواز، شادگان، بندر ماهشهر و گتوند به ۵۰ متر رسید.

لغو پرواز های فرودگاه بین المللی اهواز

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *