واردات خودرو هایما P6 به ایران [+جزئیات]

اخیراً اخباری در مورد واردات خودرو هایما P6 به ایران منتشر شده است، خودرو کامپکت و هیبرید که در حال حاضر مراحل تست‌های فنی را طی می‌کند.

به تازگی، یکی از مخاطبان اسب بخار تصاویر مربوط به هایما P6 را برای ما ارسال کرده است، که نشان می دهد احتمالاً تست های فنی مربوط به این کراس اوور در حال انجام است و این خودرو به زودی به بازار ایران خواهد آمد.

واردات خودرو هایما P6 به ایران

واردات خودرو هایما P6 به ایران
ورود خودرو هایما P6 به ایران

با توجه به همکاری ایران خودرو و کمپانی چینی هایما، می توان حدس زد ورود خودرو هایما P6 به ایران قطعی است. البته پیش تر هم نمونه هایی از این خودرو به ایران خودرو آمده بود، اما این که حالا این خودرو در حال تست دیده شده احتمال عرضه آن را بیش از پیش کرده است.

در نسخه فول هایما P6 امکاناتی نظیر تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، کروز کنترل، سنسور پارک، دوربین عقب، سامانه پایش فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سنسور نور و باران، سقف پانورامیک و… را دارد و با توجه به نسخه هایی که پیش تر در ایران خودرو دیده شده بود، به نظر می رسد نسخه فول آپشن این خودرو به ایران بیاید.

واردات خودرو هایما P6 به ایران

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *