هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای مازندران ؛ آبگرفتگی معابر و یخبندان شبانه! [+جزئیات]

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای مازندران ؛ هواشناسی استان مازندرا نسبت به بارش برف، باران و یخبندان های شبانه از فردا در استان هشدار داد.

هواشناسی مازندران با اشاره به تقویت سامانه سرد بارشی و تداوم هوای سرد از اواخر وقت یکشنبه ، نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و یخبندان شبانه به ویژه در شهرهای غرب این استان هشدار داد. در ادامه با خبر هواشناسی مازندران امروز 18 دی همراه ما بمانید

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای مازندران

  • هواشناسی استان مازندران

علی‌اصغر بسطامی، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران اظهار کرد:

هوای استان مازندران از اواخر روز یکشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ تا صبح جمعه ۲۳ دی ماه با تقویت سامانه بارشی، سرد و یخبندان پیش بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی مازندران روز شنبه با اعلام هشدار سطح نارنجی، پیش‌بینی کرد که با تقوبت سامانه سرد بارشی و تداوم هوای سرد و عبور متناوب موج از تراز میانی جو، شرایط جوی استان از اواقر وقت یکشنبه تا صبح روز جمعه با کاهش محسوس دما، بارش باران و برف و وزش باد نسبتا شدید همراه است ضمن اینکه بارندگی تا صبح روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت اما هوای سرد تا پایان هفته ماندگار خواهد بود.

یخبندان در مازندران

توصیه شده است رانندگان در تردد جاده ای، تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند، کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز کنند و کشاورزان اقدامات لازم برای گلخانه‌ها، دامداری‌ها، موتوری‌ها باغات مرکبات و نهال‌های جوان صفحه جویی در مصرف گاز توصیه شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *