شرایط فروش فیدلیتی بهمن موتور اعلام شد [+جزئیات]

فیدلیتی یکی از خودروهای شرکت بهمن موتور است و به تازگی شرایط فروش فیدلیتی بهمن موتور نسخه پرایم اعلام شد و در ادامه به آن می‌پردازیم.

شرایط فروش فیدلیتی بهمن موتور

هنوز سه ماه از معرفی خودرو دیگنیتی به‌عنوان یکی از محصولات گروه چینی دانگ فنگ توسط بهمن‌موتور نگذشته که این شرکت قصد کرده است کراس‌اوور دیگری را تحت عنوان فیدلیتی روانه بازار کند.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور

  • شرایط خرید فیدلیتی
شرایط فروش فیدلیتی بهمن موتور
شرایط فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور

شرکت بهمن‌موتور می‌خواهد تا فروش رسمی فیدلیتی پرایم تیپ ۲ نسخه ۷‌نفره را ویژه دی ۱۴۰۱ آغاز کند. به مبلغ نهایی خودرو ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های جانبی اضافه خواهد شد. همچنین براساس قوانین جدید خرید خودرو از بورس کالا، افرادی که از ابتدای سال ۱۳۹۸ از خودروسازان داخلی (چه خصوصی و چه دولتی) محصولی را خریداری کرده‌اند، نمی‌توانند در این طرح‌های فروش شرکت کنند.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم

شرایط فروش فیدلیتی بهمن موتور
شرایط فروش فیدلیتی پرایم

گروه بهمن جزئیات جدید از عرضه محصولات فیدلیتی پرایم با کلاچ تر را ارائه نمود. خودرو فیدلیتی پرایم با یک تغییر بزرگ در این دوره از عرضه حاضر شده است و سیستم دوکلاچه خشک این کراس اوور محبوب جای خود را به دو کلاچ تر داده است که نقص اصلی داغ‌کردن در ترافیک را برطرف و این خودرو را از همیشه جذاب‌تر می‌کند. قیمت فیدلیتی پرایم با سیستم کلاچ تر با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان در بورس کالا عرضه خواهد شد. زمان تحویل خودروهای عرضه‌شده گروه بهمن در بورس کالا ۲‌ماهه و ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ عنوان شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *