عرضه سهام شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران چه زمانی انجام می‌شود! [+جزئیات]

صنایع فروآلیاژ ایران عرضه اولیه ؛ قرار است این هفته شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران در بازار سرمایه عرضه اولیه شود؛ این عرضه اولیه قرار است به چه روشی انجام شود؟

مدت‌ زیادی به دلیل شرایط نامناسب بازار سرمایه، عرضه‌های اولیه لغو شده بود اما با بهبود نسبی شرایط بازار قرار است در این هفته سهام شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران عرضه شود. در ادامه با خبر سهام فرو آلیاژ ایران همراه ما بمانید.

صنایع فروآلیاژ ایران عرضه اولیه

  • سهام فروژ چه زمانی عرضه میشود ؟

به گزارش منابع خبری:

مدت‌ زیادی بود که به علت شرایط بد بازار سرمایه، عرضه‌های اولیه لغو شده بود اما با بهبود نسبی شرایط بازار قرار است در این هفته سهام شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران عرضه شود

شرکت صنایع فروآلیاژ ایران با نماد فروژ روز سه شنبه 27 دی ما عرضه می شود. تعداد کل سهام شرکت یک میلیارد و 100 میلیون سهم می باشد که از این مقدار 10 درصد شرکت عرضه می شود. به عبارتی 110 میلیون سهم عرضه می شود که 55 میلیون سهم در مرحله اول به صندوق های سرمایه گذاری و مختلط به روش حراج عرضه می شود. 5 درصد مانده شرکت در مرحله دوم بر مبنا قیمت کشف شده مرحله اول به افراد حقیقی عرضه می شود .هر شخص حقیقی حداکثر 110 سهم می تواند خریداری نماید.

عرضه اولیه فروژ

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *