آخرین مهلت ثبت شماره شبای سهام عدالت ؛ شماره شبا ثبت کنید، سود سهام عدالت بگیرید!

قرار است سود سهام عدالت جاماندگان تا پایان تیرماه واریز شود و افرادی که شماره شبای خود را اعلام نکرده‌اند، تنها تا فردا ۳۱ تیر ماه مهلت دارند.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: سهامداران سهام عدالت روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه فرصت دارند، شماره حساب خود را از طریق سجام اعلام کنند تا سود برای آنها واریز شود. در ادامه با خبر سهام عدالت جاماندگان همراه فیگار بمانید.

سود سهام عدالت جاماندگان

شماره شبا برای واریز سود سهام عدالت

سود سهام عدالت جاماندگان
ثبت شماره شبا سهام عدالت, شماره شبا برای واریز سود سهام عدالت

ثبت شماره شبا سهام عدالت

از میان مشمولان سهام عدالت حدود دو میلیون نفر هستند که هنوز شماره شبای خود برای دریافت سود سهام عدالت سال‌های گذشته را ثبت نکرده‌اند و طبق آخرین اخبار اگر این افراد میخواهند سودهای باقی‌مانده در حساب شرکت‌ها را دریافت کنند فقط تا پایان روز جمعه برای ثبت اطلاعات خود فرصت دارند.

سود سهام عدالت جاماندگان
شماره شبا برای واریز سود سهام عدالت, سهام عدالت جاماندگان

سود سهام عدالت که قرار است اول یا دوم مرداد واریز شود مربوط به کسانی است که شماره شبای آن‌ها در نوبت قبلی واریز سود مشکل داشته یا شماره حساب مشترک یا شماره حساب سپرده بلندمدت بوده که امکان واریز ندارند، بنابراین باید همه این افراد ظرف یکی دو روز باقیمانده شماره معتبر از طریق سامانه سجام ثبت کنند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پرویز فیروزکار مجری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *