فوری: پیرترین انسان جهان درگذشت! [+جزئیات]

پیرترین انسان جهان درگذشت ؛ خواهر آندره پس از کین تاناکای ژاپنی که در سن ۱۱۹ سالگی فوت کرد، مسن‌ترین انسان زنده روی زمین بود.

راندون در سالی به دنیا آمد که نیویورک اولین متروی خود را افتتاح کرد و زمانی که تور دو فرانس برای اولین سال برگزار شد. در ادامه مطلب با خبر پیرترین انسان کره زمین همراه ما بمانید.

پیرترین انسان جهان درگذشت

  • درگذشت پیرترین انسان جهان

پیرترین انسان شناخته شده روی زمین، از دنیا رفت. «لوسیل راندون» راهبه فرانسوی و مسن‌ترین انسان شناسایی شده روی زمین، در سن ۱۱۸ سالگی از دنیا رفت. راندون، معروف به خواهر آندره، در ۱۱ فوریه ۱۹۰۴ در جنوب فرانسه متولد شد، زمانی که هنوز یک دهه به جنگ جهانی اول باقی مانده بود. او در خواب در یک خانه سالمندان در تولون درگذشت. او در مصاحبه‌ای به مناسبت تولد ۱۱۶ سالگی خود گفته بود:

یکی از بهترین خاطرات او بازگشت دو برادرش در پایان جنگ جهانی اول بود. او گفت: به ندرت اتفاق می‌افتاد، در خانواده‌ها معمولاً دو مرده بود تا دو نفر زنده. هر دو برگشتند.

پیر ترین انسان جهان درگذشت

پیرترین انسان 1 سال گذشته در جهان، در 41 سالگی به گروه راهبه های دختران خیریه پیوست. “خواهر آندره” سپس به بیمارستانی در ویشی فرانسه منصوب شد و به مدت 31 سال در آنجا کار کرد. در اواخر عمر، او به شهر تولون در امتداد سواحل مدیترانه در جنوب فرانسه نقل مکان کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *