تعطیلی مدارس فردا 1 بهمن ؛ مدارس کدام استان شنبه تعطیل است؟! [+جزئیات]

منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ و برخی شهر ها ماننده کرج به علت آلودگی هوا خبر دادند.

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس در روز شنبه 1 بهمن ماه منتشر شد. در ادامه مطلب با خبر تعطیلی مدارس تهران فردا همراه ما بمانید.

تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۱ بهمن

به گزارش منابع خبری:

طی هفته های گذشته مدارس شهرهای ایران به ویژه تهران پایتخت به دلیل مدیریت مصرف گاز در پی برودت هوا و همچنین آلودگی هوای شهر به تعطیلی کشیده شدند.

هنوز مراجع ذیربط در خصوص تعطیلی مدارس و ادارات در روز شنبه اول بهمن تصمیم گیری نکرده اند اما شاخص بالای آلودگی هوا در پایتخت حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد دست کم مدرسه های شهر تهران تعطیل شوند. گفتنی است، تصمیم گیری برای تعطیل شدن یا عدم تعطیلی مدارس در همین گزارش بروزرسانی خواهد شد.

مدارس سراسر کشور از جمله استان تهران با کاهش آمار ابتلا به کرونا در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به صورت حضوری آغاز شده اما در برخی روزها به علت آلودگی هوا و یا مدیریت مصرف گاز در کشور به صورت غیرحضوری شد.

تعطیلی مدارس به علت آلودگی هوا

(در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد)

رسمی/تکمیلی: مدارس استان تهران در تمامی مقاطع تحصیلی فردا تعطیل و به صورت مجازی برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که امتحان پایه دوازدهم نهایی به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *