فوری: آتش‌سوزی گسترده در مجتمع تجاری قوچان! [+جزئیات]

آتش سوزی در قوچان ؛ آتش‌نشانی قوچان از مهار حریق گسترده در بازار قوچان که به دلیل آتش سوزی یک واحد پلاستیک فروشی حاوی مواد اشتعال‌زا اتفاق افتاده بود خبرداد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی قوچان گفت: آتش سوزی بامداد امروز، پنجشنبه در بازار قوچان (ابتدای خیابان شهید بهشتی) با تلاش آتش نشانان مهار شد اما عملیات کاوش و جلوگیری از بازگشت حریق تا صبح ادامه یافت. در ادامه با خبر آتش سوزی قوچان همراه ما بمانید.

آتش سوزی در قوچان

  • آتش سوزی مجتمع تجاری قوچان

به گزارش منابع خبری:

آتشپاد دوم حسنعلی ولی زاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص این حادثه اظهار کرد:

در ساعت ۲۱:۲۱ شب گذشته با تماس یکی از شهروندان مبنی بر اینکه دود ناشی از مواد سوختنی از یکی از مغازه‌های خیابان بهشتی مشاهده‌شده است، یک اکیپ از نیروهای سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام شد.

علیرغم اینکه محل حادثه در خیابان شهید بهشتی یکی از خیابان‌های منتهی به میدان اصلی بود و در ساعت پیک تردد خودروها قرار داشتیم اکیپ آتش‌نشانی در ساعت ۲۱:۲۵ در محل حاضر شدند. با بررسی‌های اولیه تیم آتش‌نشانان و درخواست نیرو برای حادثه ۴ اکیپ فوری ۸ نفره به عملیات اعزام شدند.

آتش سوزی در قوچان امروز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قوچان گفت: حریق با تلاش آتش نشانان مهار و بازار نیز تخلیه شد اما عملیات کاوش و جلوگیری از بازگشت حریق تا صبح امروز به طول انجامید. ولی زاده افزود:آتش زیر خاکستر همچنان وجود دارد و عملیات ایمن سازی محل همچنان در حال انجام است.  شهرستان قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *