ببینید: پلمب یک داروخانه در آمل به دلیل کشف حجاب! [+فیلم]

کشف حجاب دکتر داروخانه آمل ؛ یک داروخانه در آمل به دلیل کشف حجاب پزشک متصدی و هتک حرمت نسبت به آمر به معروف و ناهی از منکر پلمب شد.

مسوول یکی از داروخانه‌های شهر آمل شامگاه شنبه مبادرت به کشف حجاب در این داروخانه می‌کند که با تذکر شفاهی یک روحانی که برای دریافت دارو به آنجا مراجعه کرده بود مواجه می‌شود. در ادامه مطلب با خبر پلمپ داروخانه آمل همراه ما بمانید.

کشف حجاب دکتر داروخانه آمل

  • کشف حجاب داروخانه آمل

به گزارش منابع خبری:

مسئول این داروخانه بعد از تذکر این آمر به معروف، حجاب خود را اصلاح نمی‌کند و اعلام می‌کند به این روحانی نیز خدمات ندهند.

این روحانی برای تهیه ۱۰ عدد سرنگ انسولین به داروخانه مراجعه کرده بود و به بانوی پزشک مسئول داروخانه به خاطر کشف حجاب تذکر شفاهی داده بود اما متصدی از وی خواست از داروخانه بیرون رود و از دادن خدمات به وی جلوگیری کرد.

در ادامه میتوانید فیلم کشف حجاب دکتر داروخانه آمل را مشاهده کنید:

بعد از این اتفاق و انتشار فیلم از رفتار متصدی این داروخانه، دادستان و مقام قضایی و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مازندران موضوع را بررسی و با توجه به صحت ماجرا این داروخانه پلمب و پرونده برای سیر مراحل قانونی به محاکم قضایی ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *