لغو پرواز های آمریکایی به دلیل طوفان یخ [+جزئیات]

روز گذشته، در ایالات متحده، طوفان شدیدی برخواست که در نهایت به لغو پرواز های آمریکایی به دلیل طوفان یخ انجامید و بسیاری از کارهای دولتی را به تعویق انداخت.

بر اساس آمار سایت‌های ردیابی پرواز آنلاین ایالات متحده‌ی آمریکا، جنوب شرقی این کشور، به دلیل طوفان‌های زمستانی را درگیر خود کرده است، تقریباً ۱۲۰۰ پرواز لغو شده را به‌جای گذاشت و ۱۶۰۰ پرواز دیگر با تاخیر مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ترکیدگی لاستیک هواپیما در پرواز تهران

تاخیر و کنسل شدن چندین پرواز در اهواز به دلیل مه سنگین

لغو پرواز های آمریکایی به دلیل طوفان یخ

لغو پرواز های آمریکایی به دلیل طوفان یخ
لغو پرواز های هواپیمایی آمریکا به دلیل طوفان یخ

روز گذشته، طوفان عظیم زمستانی دقیقاً در آغاز دومین ماه میلادی، در تگزاس آمریکا رخ داد که بسیاری از پروازهای این شهر را فلج کرد. سیستم الکتریکی این ایالت زیر بار برف سنگین و تقاضای بالای برق از کار افتاد و مقامات ایالتی و تأمین کنندگان برق، در همان روز گذشته، تلاش می‌کنند، مشکلات را برطرف کردند.

به گفته‌ی هواشناسان محلی در تگزاس، این طوفان با هوای سردی که از کانادا به سمت جنوب حرکت می‌کند، تقویت شده که با حرکتی از توده‌ی هوایی به سمت شرق از تگزاس به سمت کوه‌های آپالاچی، موج دوم ویرانگر طوفان‌ها را به همراه خواهد داشت.

لغو پرواز های هواپیمایی آمریکا به دلیل طوفان یخ

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *