پیش‌بینی وضعیت هوای تهران روز دوشنبه 24 بهمن 1401 [+جزئیات]

پیش‌بینی وضعیت هوای تهران فردا ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان ابری است و در برخی ساعات با بارش باران و برف همراه است.

آسمان تهران ابری در برخی ساعات با بارش باران و برف، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در ادامه با خبر وضعیت هوای تهران ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ همراه ما بمانید.

پیش‌بینی وضعیت هوای تهران فردا ۲۴ بهمن

  • آب و هوای تهران فردا ۲۴ بهمن

به گزارش منابع خبری:

آسمان تهران امروز برفی است و دما در طول شب از صفر درجه به مرور و در طول روز به دو درجه می‌رسد. بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ پایتخت؛ در وضعیت سالم قرار دارد.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی با گذر متناوب امواج تراز میانی جو و با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان برای امروز تا روز دوشنبه ۲۳ تا ۲۴ بهمن و از اواخر وقت روز سه‌شنبه تا پنجشنبه ۲۵ تا ۲۶ بهمن آسمان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش برف و باران گاهی وزش باد به‌ویژه در ارتفاعات بارش برف، وزش باد، کولاک با احتمال سقوط بهمن و پدیده مه و در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت هوای تهران فردا 24 بهمن

آسمان تهران فردا ۲۴ بهمن نیمه‌ابری تا ابری، در صبح مه آلود و از بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه ۲۵ بهمن قسمتی ابری تا نیمه‌ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخروقت بارش پراکنده برف با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *