تریلر و پوستر رسمی فصل دوم Invincible منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

شب گذشته استودیوی «آمازون پرایم ویدئو»، از تریلر رسمی فصل دوم Invincible رونمایی کرد. نمایش این سریال، در سال 2023 آغاز خواهد شد.

سریال انیمیشنی «شکست ناپذیر» (Invincible)، یک سریال ابرقهرمانی برای بزرگسالان است که توسط «رابرت کرکمن» برای پلتفرم «آمازون پرایم ویدئو» ساخته شده و نخستین بار در تاریخ 25 مارس 2021 (5 فروردین 1400) به نمایش درآمد. این انیمیشن، پس از پخش فصل اول، برای فصل دوم تمدید شد و حالا تریلر آن به انتشار رسید.


بیشتر بخوانید:


پس از اینکه بخش اول فصل دوم سریال Invincible به اتمام رسید، شبکه آمازون با انتشار یک پوستر جنجالی، مقابله پدر و پسر را نشان می‌دهد. در این پوستر، مارک گریسون در برابر امنی من، پدرش، ایستاده و تمایل دارد با او مبارزه کند.

تریلر رسمی فصل دوم Invincible


تریلر رسمی فصل دوم Invincible

دومین تریلر فصل 2 شکست ناپذیر با نمایش یک علامت شیطانی و همچنین اقتباسی از کمیک «آنگستروم لوی» (Angstrom Levy) منتشر شد. همانطور که می‌دانید مدت زیادی از پخش فصل اول سریال «شکست ناپذیر» گذشته و بخش اول فصل دوم نیز با انتشار 4 قسمت، به اتمام رسیده است.

فصل دوم این سریال، ابتدا برای منتقدین پخش شد و با گروهی از بازیگران به رهبری «استیون یون» و «جی کی سیمونز» توانست به سرعت تبدیل به یک موفقیت برای «پرایم ویدیو» شود و نقدهای تحسین برانگیزی به دست آورد. این تحسین از سمت منتقدان، باعث شد تا پرایم ویدئو، این سریال را برای فصل سوم نیز تمدید کند.

انیمیشن «Invincible» که بر اساس سری رمان گرافیکی «کرکمن» ساخته شده است، بر روی مارک گریسون، یک ابرقهرمان تمرکز دارد که با پسر قدرتمندترین قهرمان جهان دست و پنجه نرم می‌کند. این سریال در دو بخش، منتشر خواهد شد. چهار قسمت ابتدایی فصل 2 «Invincible» به صورت هفتگی از 3 نوامبر 2023 (12 آبان 1402) پخش شد و ادامه سریال پس از یک وقفه، در اوایل سال 2024 پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پارت ابتدایی فصل دوم سریال Invincible چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *