توئیت جنجالی ابطحی به ریاست دوباره آیت الله جنتی [+عکس]

پس از اینکه خبری مبنی بر ریاست مجدد مجلس خبرگان توسط جنتی شد، توئیت جنجالی ابطحی به ریاست دوباره آیت الله جنتی حواشی زیادی را به همراه داشت.

محمد ابطحی، یکی از فعالان سیاسی اصلاح طلب دولت، نسبت به ریاست دوباره‌ی آیت الله جنتی در مجلس خبرگان، واکنشی جنجالی را توئیت کرد که توانست حواشی و بازخوردهای متنوعی را دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

رئیس مجلس خبرگان شدن دوباره آیت الله جنتی

توئیت جنجالی ابطحی به ریاست دوباره آیت الله جنتی

در ادامه می‌توانید واکنش جنجالی ابطحی به ریاست جنتی در توئیتر را ببینید:

توئیت جنجالی ابطحی به ریاست دوباره آیت الله جنتی
واکنش جنجالی ابطحی به ریاست جنتی در توئیتر

پس از اینکه آیت الله جنتی، به عنوان ریاست مجدد مجلس خبرگان تصویب شد، واکنش حاشیه ای ابطحی به رئیس شدن جنتی را در پی داشت. او در توئیتر نوشت:

آقای جنتی عزیز، خدا عمرتان را طولانی کند. ما که بخیل نیستیم ولی خدایی چه می‌شد خودتان می‌گفتید ۹۶ سالگی ریاست مجلس خبرگان را قبول نمی‌کردید. این قدر هزینه معنوی به نظام رهبری افکار عمومی تحمیل نمی‌کردید؟

توئیت جنجالی ابطحی به ریاست دوباره آیت الله جنتی
واکنش حاشیه ای ابطحی به رئیس شدن جنتی

واکنش حاشیه ای ابطحی به رئیس شدن جنتی

سید محمد علی ابطحی، متولد ۷ بهمن ۱۳۳۸ مشهد، روحانی نو‌ اندیش، سیاستمدار و فعال هنری، فرهنگی و فضای مجازی و وبلاگ‌نویس ایرانی است که هم‌ اکنون به‌عنوان رئیس مؤسسه‌ی بین‌المللی گفتگوی ادیان فعالیت می‌کند و از اعضای شورای موسس و مرکزی مجمع روحانیون مبارز است.

او در دهه‌ی ۶۰ به عنوان مدیر صدا‌و‌سیمای مشهد، بوشهر و شیراز و از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۷ مدیر رادیو ایران و پس از آن به معاونت بین‌الملل وزارت ارشاد در دوران وزارت سید ‌محمد خاتمی منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *