تصویر خرس طلایی در دستان اسپیلبرگ [+عکس]

پس از اینکه از پیش تعیین شده بود که اسپیلبرگ خرس طلایی را در جشنواره برلین دریافت خواهد کرد، تصویر خرس طلایی در دستان اسپیلبرگ در شب گذشته را ببینید.

استیون اسپیلبرگ، کارگردان با سابقه‌ی هالیوودی، برای یک عمر دستاوردهای افتخاری برای سینمای جهان، در هفتاد و سومین دوره‌ی جشنواره بین‌المللی فیلم برلین، با دریافت جایزه افتخاری از سوی هیأت داوران جشنواره خرس طلایی مورد تقدیر قرار گرفت و دریافت خرس طلایی توسط استیون اسپیلبرگ در شب گذشته رخ داد.

بیشتر بخوانید:

حضور جنجالی نیکی کریمی در جشنواره فیلم برلین

بیوگرافی هیئت داوران جشنواره فیلم برلین 2023

تصویر خرس طلایی در دستان اسپیلبرگ

در ادامه می‌توانید عکس خرس طلایی اسپیلبرگ را ببینید:

تصویر خرس طلایی در دستان اسپیلبرگ
عکس خرس طلایی اسپیلبرگ

استیون اسپیلبرگ یا همان Steven Spielberg فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده سرشناس سینمای جهان است که بامداد امروز، امروز در تاریخ 21 فوریه 2023، در ششمین روز برگزاری هفتاد و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم برلیناله Berlinale یا همان جشنواره فیلم برلین، جایزه‌ی افتخاری خرس طلایی را دریافت کرد.

اسپیلبرگ در طول دوران حرفه‌ای خود در مجموع، 19 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و در بیانیه‌‎ای که از سوی داوران جشنواره برلین نوشته شد، آنها گفتند:

اسپیلبرگ از بزرگ‌ترین کارگردانان جهان می‌باشد و کاملاً لایق این جایزه است.

تصویر خرس طلایی در دستان اسپیلبرگ
دریافت خرس طلایی توسط استیون اسپیلبرگ

دریافت خرس طلایی توسط استیون اسپیلبرگ

استیون آلن اسپیلبرگ یا همان Steven Allan Spielberg، متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۴۶ کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در دوره‌ی هالیوود نو آغاز کرد و از چهره‌های برجسته‌ی این دوره است. او از لحاظ فروش فیلم‌هایش موفق‌ترین کارگردان جهان است.

اسپیلبرگ دریافت‌کننده‌ی افتخارات گوناگونی از جمله سه جایزه‌ی اسکار، یک جایزه‌ی مرکز کندی، یک جایزه‌ی گلدن گلوب سیسیل بی دمیل و جایزه‌ی یک عمر دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا بوده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *