اظهارات جنجالی کیانوش خرمی درباره حضور در مسابقات

به تازگی اظهارات جنجالی کیانوش خرمی درباره حضور در مسابقات و ادامه‌ی زندگی حرفه‌ای خود در این رشته، حواشی زیادی را به همراه داشته است.

کیانوش خرمی پور متولد دهه ۶۰ در کرج است و در زمینه‌ی پرورش اندام و بدنسازی فعالیت دارد. او بدنساز اسـت کـه دارای جوایز بین المللی می باشد که اخیراً مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته و مجروح شده است و حالا صحبت‌های جنجالی داشته است.

اظهارات جنجالی کیانوش خرمی درباره حضور در مسابقات

در ادامه می‌توانید تصویری از کیانوش خرمی را ببینید:

اظهارات جنجالی کیانوش خرمی درباره حضور در مسابقات
صحبت های کیانوش خرمی درباره مسابقات

به نقل از ایرنا ؛ روز دوشنبه او در گفت‌وگویی که درباره‌ی سخنان کیانوش خرمی درباره مسابقات ایران در خصوص سطح مسابقات جهانی مستریونیورس، گفت:

ورزشکاران با آمادگی بدنی خوبی به مسابقات آمده بودند و شاهد سطح بالایی از مسابقات بودیم. شاید مسابقاتی که خارج از ایران شرکت می‌کنیم‌ هم با این کیفیت برگزار نشود. در اینجا همه‌چیز سر زمان خودش انجام شد. چند روزی که با فدراسیون برای مسابقات آمدیم بد نبود. وضعیت اسکان و تغذیه نسبتا خوب بود و خیلی اذیت نشدیم. به نظرم از این بیشتر دیگر کاری از دست فدراسیون بر نمی‌آید و همین را هم باید شکرگزار باشیم.

همچنین او در ادامه درباره‌ی حضور خودش در مسابقات ادامه داد:

مستریونیورس ۲۰۲۳ آخرین مسابقه‌ای بود که داخل ایران شرکت کردم. به دنبال شرکت در مسترالمپیا هستم.

سخنان کیانوش خرمی درباره مسابقات ایران

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *