ببینید: فیلم مستقر شدن ماهواره‌های نسل دوم استارلینک در فضا

اگر می‌خواهید فیلم مستقر شدن ماهواره‌های نسل دوم استارلینک در فضا را مشاهده کنید، در ادامه مطلب فرستادن ماهواره‌های نسل دوم به فضا همراه ما بمانید.

اسپیس‌ایکس که به‌ تازگی از ماهواره‌های مینی نسل دوم سرویس استارلینک با چهار برابر ظرفیت بیشتر نسبت به نسل اول رونمایی کرده بود، اخیراً با کمک موشک فالکون ۹ خود مجموعه‌ای از این ماهواره‌ها را از مرکز فضایی کندی در فلوریدا به مدار زمین ارسال کرد.

فیلم مستقر شدن ماهواره‌های نسل دوم استارلینک در فضا

فرستادن ماهواره‌های نسل دوم به فضا

به گفته اسپیس‌ایکس، نسل جدید ماهواره‌های استارلینک دارای طراحی مدرن و قدرتمندتری هستند که با وجود آن، چهار‌برابر ظرفیت بیشتر را در مقایسه با نمونه‌های قبلی، به مشتریان ارائه می‌کنند؛ بنابراین با وجود این ماهواره‌ها، مشترکین سرویس استارلینک به اینترنت پرسرعت‌تری دسترسی خواهند داشت. «ایلان ماسک»، مدیرعامل اسپیس‌ایکس در توییتر، ضمن انتشار ویدیوی بالا، استقرار موفقیت‌آمیز ماهواره‌های جدید را تأیید کرد.

اسپیس‌ایکس در بیانیه‌ای دراین‌باره گفته بود:

ماهواره‌های V۲ Mini دارای آنتن‌های آرایه فازی پیشرفته‌تر هستند و از شبکه E-band استفاده می‌کنند که به استارلینک اجازه می‌دهد تا نسبت به نسل قبلی، به‌ازای هر ماهواره ظرفیتی ۴‌برابری را ارائه کند.

فرستادن ماهواره‌های نسل دوم به فضا

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *