ببینید : بازگشایی اولین نمایشگاه مد و لباس در بجنورد [+ویدیو]

به تازگی خبری از بازگشایی اولین نمایشگاه مد و لباس در بجنورد در رسانه های مجازی پخش شده که تمامی مد روز به سبک ایرانی را خلاقان کشورمان ارائه داده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از برگزاری رویداد بزرگ مد و لباس اسلامی در قالب نمایشگاه از دهم اسفندماه به مدت سه روز در هتل داریوش بجنورد خبرداد.

بازگشایی اولین نمایشگاه مد و لباس در بجنورد

  • گشایش یافتن نمایشگاه مد و لباس ایرانی در بجنورد

در ادامه می‌توانید ویدیو افتتاح اولین نمایشگاه لباس در شهر بجنورد را ببینید:

نمایشگاه مد و لباس ایرانی با مشارکت ۸۰ طراح و تولید کننده کشوری طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و شماری از مسئولان، هنرمندان و علاقه مندان در محل هتل داریوش بجنورد گشایش یافت.

به نقل از ایسنا، امام جمعه بجنورد در آیین افتتاحیه نمایشگاه مد و لباس اسلامی که ظهر امروز ۱۰ اسفندماه در هتل داریوش بجنورد برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین نمایشگاهی، از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد حوزه عفاف به شمار می رود تقدیر و تشکر کرد.

بازگشایی اولین نمایشگاه مد و لباس در بجنورد
افتتاح اولین نمایشگاه لباس در شهر بجنورد

افتتاح اولین نمایشگاه لباس در شهر بجنورد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه همه محصولات ارائه شده در نمایشگاه شامل تخفیف ۱۰درصدی است افزود:

“طرح تعویض چادر کهنه با چادر نو به قیمت مناسب از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.”

صادقی تصریح کرد:

“اصلاح فرهنگ پوشش و تطابق آن با عرف و معیار جامعه، حمایت از طراحان لباس، حمایت از تولید ایرانی و باکیفیت و جایگزین کردن طرح‌ها و الگوهای اصیل ایرانی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه مد و لباس در سطح کشور است.”

نمایشگاه مد و لباس اسلامی از صبح امروز (چهارشنبه) به مدت سه روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برای بازدید عموم علاقه مندان در هتل داریوش فعال است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *