مهاجم برزیلی پرسپولیس با هزینه ۲۰۰ هزاردلاری! [+جزئیات]

مهاجم جدید برزیلی پرسپولیس ؛ یکی از رسانه‌های برزیلی مدعی شد پرسپولیس با یکی از مهاجمان شاغل در لیگ این کشور مذاکراتی را انجام داده است.

یکی از رسانه‌های برزیلی مدعی شد پرسپولیس با یکی از مهاجمان شاغل در لیگ این کشور مذاکراتی را انجام داده است. در ادامه با خبر مهاجم جدید برزیلی پرسپولیس همراه ما بمانید.

مهاجم جدید برزیلی پرسپولیس

  • مهاجم جدید پرسپولیس برزیلی

به گزارش منابع خبری:

رفتن لوکادیا به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس حسابی دست گل‌محمدی را در پوست گردو قرار داد.

به خصوص اینکه سایر مهاجمان تخصصی این تیم یا مثل آل‌کثیر و دیاباته مصدوم هستند و یا مثل عبدی و پاکدل بسیار ضعیف کار کردند. پرسپولیس که در تابستان در به در به دنبال جذب مهاجم بود، حالا دوباره باید به دنبال خرید یک مهاجم باشد تا او را جایگزین لوکادیا کند.

مهاجم برزیلی جدید پرسپولیس

طی چند هفته گذشته فیلم مهاجمان خارجی بسیار زیادی به دست یحیی گل محمدی رسیده، ولی او هنوز انتخاب نهایی اش را انجام نداده است. یحیی می خواهد با وسواس زیاد این کار را انجام دهد تا بتواند جانشین لوکادیا هم مثل خودش باکیفیت باشد. لیگ سری آ و سری بی برزیل به تازگی به پایان رسیده و مهاجمان زیادی از این لیگ برزیل در دسترس هستند.

هرچند پرسپولیس به صورت همزمان شرایط چند مهاجم خارجی را زیر نظر دارد و حتی به صورت چراغ خاموش با این نفرات مذاکراتی را هم انجام داده، ولی یک سایت برزیلی مدعی شد پرسپولیس به یکی از بازیکنان شاغل در لیگ این کشور پیشنهادی ۲۰۰ هزار دلاری داده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *