حمله مسلحانه به مغازه خانواده همسر لیونل مسی [+عکس]

حمله مسلحانه به مغازه خانواده همسر لیونل مسی آنتونلا روکوزو، توجه بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال دوستان را به دلیل این اتفاق جلب کرده است.

به نقل از ورزش سه، حمله به فروشگاه خانوادگی آنتونلا روکوزو باعث شده که گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره علت این اتفاق صورت بگیرد. افراد مسلحی که روز گذشته به فروشگاه متعلق به خانواده آنتونلا حمله کرده بودند، ۱۴ گلوله به شیشه‌های این فروشگاه شلیک کردند و بعد هم پیامی برای مسی ارسال کردند که منتظر او هستند.

حمله مسلحانه به مغازه خانواده همسر لیونل مسی

با این حال، بسیاری معقتد هستند که این اقدام ممکن است توسط افرادی از مافیای چین انجام شده باشد که از سال گذشته تا به حال در روساریو ساکن هستند. آن‌ها در طول این مدت بارها به فروشگاه‌های مختلفی رفته و خواهان دریافت رشوه ماهانه شدند تا کاری با آن‌ها نداشته باشند.

در ادامه می‌توانید حمله به مغازه خانواده همسر مسی را ببینید:

حمله مسلحانه به مغازه خانواده همسر لیونل مسی
حمله به مغازه خانواده همسر مسی

حمله به مغازه خانواده همسر مسی

فقط در یک ماه گذشته ۱۰ مورد شکایت مربوط به چنین اقداماتی از سوی مافیای چینی به دست مقامات نظامی شهر روساریو رسید که شباهت بسیاری با اتفاقی که برای خانواده همسر این ستاره آرژانتینی رخ داده داشت.

تئوری دیگری که در این باره مطرح شده مربوط به تغییر رفتار پابلو خاوکین، شهردار روساریو، با افرادی است که قاچاق مواد مخدر را در شهر روساریو برعهده دارند. پیام حمله‌کنندگان: مسی، ما منتظرت هستیم. خاوکین قاچاقچی مواد است و نمی‌تواند هوای تو را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *