ببینید: تبریک عید نوروز به سبک میکی ماوس! [+فیلم]

تبریک میکی موس برای عید نوروز ؛ میکی ماوس با نشان دادن عناصری از جمله آتش، سفره هفت سین و ماهی؛ عید نوروز ، سیزده به در و چهارشنبه سوری را معرفی کرد.

شخصیت کارتونی «میکی ماوس» ساخت شرکت دیزنی با انتشار ویدیویی، نوروز را به عنوان جشن ملی ایرانیان تبریک گفت. در ادامه مطلب با خبر تبریک میکی ماوس عید نوروز همراه ما بمانید.

تبریک میکی موس برای عید نوروز

  • تبریک میکی ماوس برای عید نوروز

در ادامه می‌توانید فیلم تبریک عید نوروز توسط میکی موس را مشاهده کنید:

میکی ماوس شخصیت کارتونی شناخته شده در جهان در این ویدئو با چیدن سفره هفت سین، توضیحاتی را درباره هرکدام از نمادهای چیده شده در این سفره می‌پردازد. این شخصیت کارتونی همچنین در کنار تبریک نوروز به ایرانیان، به چرایی اجرای آیین چهارشنبه سوری و پریدن از آتش پرداخت.

تبریک میکی موس برای نوروز

میکی ماوس یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های کارتونی دنیاست که در سال ۱۹۲۸ توسط والت دیزنی، بنیانگذار کمپانی دیزنی در هالیوود، و اوب آی‌وِرکس خلق شد. میکی ماوس در این ویدئو از سیزدهمین روز تعطیلات نوروزی بعنوان روزی که به جشن و پایکوبی و دورهمی خانوادگی در طبیعت می‌گذرد، یاد کرد. معرفی عید نوروز توسط یکی از معتبرترین شرکت‌های انیمیشن ساز، درحالی است که پرونده عید نوروز با مدیریت ایران و مشارکت ۱۲ کشور در فهرست میراث ناملموس جهانی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:


One thought on “ببینید: تبریک عید نوروز به سبک میکی ماوس! [+فیلم]

  1. خیلی جالبه! عید نوروز تقریبا تو سطح جهان یه مراسمی هست که خیلی مرسوم و شناخته شده نیست اما دیزنی به سبک میکی ماوس به ما تبریک گفت، دمشون گرم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *