تاثیر توافق ایران و عربستان بر روی قیمت دلار [+جزئیات]

روز گذشته، سوالات متعددی از اینکه تاثیر توافق ایران و عربستان بر روی قیمت دلار و اینکه آیا دلار به قیمت 30 هزار تومان برمی‌گردد مطرح شد.

یک روز پس از اعلام توافق ایران و عربستان برای از سر گرفتن روابط میان دو کشور، بازار ارز به این اتفاق واکنش مثبتی نشان داد و قیمت دلار در ادامه روند نزولی خود به کمترین میزان در حدود یک ماه و نیم گذشته رسید.

بیشتر بخوانید:

توافق ایران و عربستان بر سر دلار

تاثیر توافق ایران و عربستان بر روی قیمت دلار

عضو شورای‌ عالی کانون صرافان با بیان اینکه پس از توافق ایران و عربستان روند کاهش نرخ ارز شدت گرفته است، درباره تاثیرات توافق ایران و عربستان بر روی قیمت دلار گفت:

امروز برخلاف روزهای گذشته در مقابل صرافی‌ها صفی برای خرید ارز نیست و دلار با قیمت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری ندارد.

به نقل از همشهری آنلاین ؛ بازار ارز در ۱۰ روز گذشته با روند نزولی همراه بود به طوری که قیمت دلار در بازار آزاد غیر رسمی و کانال‌های تلگرامی حدود ۱۴ هزار تومان ریزش داشت و امروز (شنبه، ۲۰ اسفندماه) در نخستین روز کاری پس از اعلام خبر توافق با عرستان این افت بها ادامه دارد.

تاثیر توافق ایران و عربستان بر روی قیمت دلار
تاثیرات توافق ایران و عربستان بر روی قیمت دلار

تاثیر توافق ایران و عربستان بر روی قیمت دلار

نرخ دلار در بازار آزاد غیر رسمی و کانال‌های تلگرامی پس از اعلام توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط دوجانبه، افت ۲ هزار تومانی روز گذشته و وارد کانال ۴۷ هزار تومان شد. امروز نیز این روند نزولی ادامه داشت به طوری هم اکنون و در آغاز معاملات در بازار آزاد غیر رسمی نرخ دلار به کانال ۴۶ هزار عقب نشینی کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *