ترک گناه بشیر حسینی ؛ از تخصص رسانه‌ای تا حاشیه !

برگزاری کلینیک خودسازی و ترک گناه با وحید یامین پور و سیدبشیر حسینی واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است. با ترک گناه بشیر حسینی همراه فیگار بمانید.

عباس عبدی روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسی در این رابطه نوشته است: «دوران امثال مرحوم دولابی، برای ترک گناه به تاریخ پیوسته است. اکنون برای آموزش ترک گناه باید با پرداخت مبلغی مناسب به «کلینیک» و سلبریتی‌ها مراجعه کرد. تجاری شدن دین، ادامه منطقی سیاسی کردن آن است.»

ترک گناه بشیر حسینی

از تخصص رسانه‌ای تا حاشیه !

بشیر حسینی ترک گناه
ترک گناه بشیر حسینی, کلینیک خودسازی بشیر حسینی, بشیر حسینی ترک گناه

داور برنامه «عصر جدید» کم حاشیه درست نکرده است که ماجرای «شیطون بلا» گفتن در برنامه زنده تلویزیونی معروف‌ترین آن‌ها است. هم اکنون انتشار تصویری از پوستر تبلیغاتی ‌کلینیک خودسازی و ترک گناه با حضور وحید یامین‌پور معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان و بشیر حسینی، داور برنامه «عصر جدید» بازتاب گسترده‌ای داشته است.

بیشتر بخوانید:

بشیر حسینی ترک گناه – هزینه ثبت نام

کلینیک خودسازی بشیر حسینی
ترک گناه بشیر حسینی, کلینیک خودسازی بشیر حسینی, بشیر حسینی ترک گناه

براساس پوستر منتشر شده دوره ترک گناه شامل ۲۵ درس گفتار و ۴ جلسه همایش آنلاین و چهار جلسه کارگاه است. ظاهرا برای این برنامه شهریه ۴۹۰ هزار تومانی هم در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض‌ها به این پوستر در فضای مجازی با واکنش وحید یامین‌پور هم روبه‌رو شد. او در این باره در توییتر توضیح داد: «در مورد پوستری که مورد اعتراض قرار گرفته عرض می‌کنم: از بنده به عنوان نویسنده نخل و نارنج دعوت شده بود در حد یک ساعت درباره طریق معنوی صلحا برای علاقه‌مندان این امور چیزهایی بگویم، سلیقه جوانانه برگزارکنندگان سوءتفاهم ایجاد کرده. من عاصی بیچاره را چه به ترک گناه و تدریس خودسازی!»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ترک گناه بشیر حسینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *