عکس: توهین سریال نون خ به پیراهن تیم ملی !

سریال نون خ یکی از سریال‌های بسیار پرطرفدار تلویزیون ایران است که اخیراً خبری در مورد توهین سریال نون خ به پیراهن تیم ملی در فضای مجازی منتشر شد.

بی احترامی سریال نون خ به لباس تیم ملی عنوان یکی از اخباری است که از توهین نون خ به پیراهن تیم ملی ایران را نشان می‌دهد. بی احترامی سریال نون خ به تیم ملی در یکی از سکانس‌های سریال رویت شد.

بیشتر بخوانید:

تصویری از بازیگر حذف شده نون خ در کنار پدرش

عکسی جالب از بازیگران سریال نون خ در دنیای واقعی

توهین سریال نون خ به پیراهن تیم ملی

در دو قسمت اخیر سریال نون خ با انتخاب لباس تیم ملی فوتبال ایران برای تیم ده پایین و پر کردن جلو و پشت پیراهن با تبلیغات فکاهی به نوعی ارزش و اعتبار این پیراهن زیر سوال رفت.

در ادامه می‌توانید توهین نون خ به پیراهن تیم ملی ایران را ببینید:

توهین سریال نون خ به پیراهن تیم ملی
بی احترامی سریال نون خ به تیم ملی

بی احترامی سریال نون خ به لباس تیم ملی

به گزارش فیلم نیوز، در قسمت دهم سریال «نون خ» قرار می‌شود تا تیم فوتبال ده پایین با حضور نورالدین خانزاده و دوستانش به مصاف تیم ده بالا برود. پیراهنی که برای تیم ده پایین انتخاب شده بود همان پیراهن تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانیقطر بود. پیراهنی که لوگو فدراسیون فوتبال و مارک برند مجید و طراحی آن نشان می‌داد همان پیراهن تیم ملی است که به نوعی با حکیکسری تبلیغات فکاهی ارزش و اعتبار آن زیر سوال رفته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *