عکسی جالب از بازیگران سریال نون خ در دنیای واقعی !

سریال نون خ یکی از مجموعه‌های کمدی معروف تلویزیون ایران است که اخیراً عکسی جالب از بازیگران سریال نون خ در دنیای واقعی به انتشار رسید.

به تازگی در فضای مجازی عکس دیده نشده از بازیگران سریال نون خ منتشر شد که بسیار جالب است. عکسی از بازیگران سریال نون خ به نام‌های صهبا شرافتی و ندا قاسمی بازیگران سریال نون خ در نقش روناک و شیرین هستند به انتشار رسید.

عکسی جالب از بازیگران سریال نون خ در دنیای واقعی

فصل چهارم سریال نون خ در فروردین ماه 1402 شروع به انتشار کرد و در خلاصه داستان این مجموعه به این صورت است که پس از یورش گله گرگ‌ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می‌شود. بزرگان ده تلاش می‌کنند با شکار گرگ‌ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی‌شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می‌کنند.

در ادامه می‌توانید عکس دیده نشده از بازیگران سریال نون خ را ببینید:

عکسی جالب از بازیگران سریال نون خ در دنیای واقعی
عکس دیده نشده از بازیگران سریال نون خ
عکسی جالب از بازیگران سریال نون خ در دنیای واقعی
عکسی از بازیگران سریال نون خ

عکس دیده نشده از بازیگران سریال نون خ

در ادامه آنچه باعث شعله‌ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شده، اهالی روستای نورالدین را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب‌ماندگی از ده بالا به تکاپو می‌اندازد و ماجراهای ریز و درشتی را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *