ببینید : تصویری از بازیگر حذف شده نون خ در کنار پدرش

به تازگی تصویری از بازیگر حذف شده نون خ در کنار پدرش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است.

به تازگی تصویری از پدر بازیگر حذف شده سریال نون خ به همراه خودش در فضای مجازی پخش شده که بسیاری از کاربران را شوکه کرده است. گویا عکس از هنرپیشه حذف شده سریال نون خ حواشی از جمله شوهر جدید این بازیگر و موارد دیگر در رسانه ها پخش شده که اخباری نامعتبر و جعلی هستند.

بیشتر بخوانید:

عکسی جالب از بازیگران سریال نون خ در دنیای واقعی !

تسلیت سعید آقاخانی به تهیه کننده نون خ

تصویری از بازیگر حذف شده نون خ در کنار پدرش

شیدا یوسفی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 آذر 1365 در تهران می باشد که علاوه بر بازیگری، منشی صحنه و دستیار کارگردان بوده است. این بانوی هنرمند در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمده و دو خواهر بزرگتر از خود دارد و کوچکترین فرزند خانواده می باشد، او ارتباط بسیار صمیمانه ای با پدرش داشته تا جایی که او را تنها مرد زندگیش می‌داند.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازیگر برکنار شده نون خ به همراه پدرش را ببینید:

تصویری از بازیگر حذف شده نون خ در کنار پدرش
عکس از هنرپیشه حذف شده سریال نون خ

تصویری از پدر بازیگر حذف شده سریال نون خ به همراه خودش

شیدا یوسفی در سری قبل نون خ حضور داشت اما در نون خ 4 بازی نمی کند. وی در سال 1385 با 20 سال سن در زمانی که دانشجو بود در فیلم یک قدم تا خدا بعنوان دستیار کارگردان علی عطشانی فعالیت خود را در سینما شروع کرد. بعد از فارغ التحصیل از دانشگاه بعنوان برنامه ریز اولین تجربه خود را با فیلم سه نفر روی یک خط به کارگردانی عبداله غیابی در سال 89 بدست آورد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *