بهترین دروازه بان های تاریخ از نظر هوش مصنوعی [+جزئیات]

اخیراً یکی از عنوان‌های ترند فضای مجازی هوشی مصنوعی است و فردی در فضای مجازی اطلاعاتی در مورد بهترین دروازه بان های تاریخ از نظر هوش مصنوعی منتشر کرد.

برترین گلر تاریخ از نگاه هوش مصنوعی یکی از اخبار جذاب دنیای تکنولوژی است و همچنین بهترین دروازه بان دنیا به انتخاب هوش مصنوعی برای افرادی که از طرفداران فوتبال هستند جالب خواهد بود. در ادامه می‌توانید برترین دروازه بان تاریخ از نظر هوش مصنوعی را مشاهده نمایید.

بهترین دروازه بان های تاریخ از نظر هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بات‌ چتِ مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته شرکت آمریکایی «اُپن اِی.آی» که ChatGPT نام دارد، ۱۰ دروازه‌بان برتر تاریخ فوتبال را انتخاب کرد. در این فهرست لِو یاشین دروازه‌بان افسانه‌ای و فقید شوروی سابق که تمام دوران حضور در مستطیل سبز را در تیم دینامو مسکو سپری کرد، در رتبه نخست قرار گرفته است. یاشین تنها دروازه‌بان تاریخ است که موفق به کسب توپ طلای فوتبال جهان شده است.

در ادامه می‌توانید برترین گلر تاریخ از نگاه هوش مصنوعی را ببینید:

بهترین دروازه بان های تاریخ از نظر هوش مصنوعی
برترین دروازه بان تاریخ از نظر هوش مصنوعی

بهترین دروازه بان دنیا به انتخاب هوش مصنوعی

«دینو زوف» دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایتالیا، «گوردون بنکس» گلر اسبق تیم ملی انگلیس، پیتر اشمایکل دانمارکی و جان لوئیجی بوفون دروازه‌بان ایتالیایی تیم پارما که در سن ۴۵ سالگی، همچنان مسئولیت حفاظت از دروازه زردوآبی‌ها را برعهده دارد، در رتبه‌های دوم تا پنجم هستند.

مانول نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، ایکر کاسیاس گلر سابق اسپانیایی، «ادوین فن در سار» هلندی، سپ مایر و اولیور کان آلمانی هم در رتبه‌های ششم تا دهم جای گرفته‌اند. بر اساس این فهرست، گلرهای آلمانی و ایتالیایی با سه و ۲ سهمیه، بیشترین نماینده را در بین بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال دارند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *