ویدیو: فیلم لو رفته از بهاره رهنما با پیرسینگ فضای مجازی را ترکوند!

به تازگی، ویدیوی جدید بهاره رهنما با پیرسینگ منتشر شد. در ادامه توجه شما را به فیلم لو رفته از بهاره رهنما با پیرسینگ جلب می‌کنیم که فضای مجازی را پر کرده است.

چند روزی است که در فضای مجازی، خبری جدید به همراه فیلم با پیرسینگ بهاره رهنما تحت عنوان ویدیوی جنجالی با پیرسینگ بهاره رهنما منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است. در این فیلم جدید که از بهاره رهنما منتشر شده است، ما  فیلمی از بهاره رهنما به همراه پیرسینگ می‌بینیم.

ویدیوی جدید بهاره رهنما با پیرسینگ جنجال به پا کرد !

بهاره رهنما، بازیگر مشهور ایرانی که این روزا نسخه‌ی جدیدی از خودش نشان داد و به نمایش گذاشت، فیلمی از خودش گرفت و صحبت‌های عجیبی را انجام داد. او در این ویدئو گفت:

دیشب یک نمایش دیدم که بدون شک یکی از بهترین آثار نمایشی چند سال اخیر به شمار می‌ره. قبلاً هم راجع‌به یک نمایش دیگر هم گفتم. اما دیدن این نمایش واقعا واجبه.

همچنین او در ادامه گفت:

این کار، کار خانوم گلاب ادینه عزیز است. متن، متن آقای بیضایی است و کاری می‌باشد که آدم به زن بودنش افتخار می‌کنه. این کار کاریه که حرف خیلی از زنانی است که در حال حاضر در ایران هستند.

در ادامه می‌توانید فیلم با پیرسینگ بهاره رهنما را ببینید:

ویدیوی جنجالی با پیرسینگ بهاره رهنما

بهاره رهنما، در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسنده‌ی مشهور سینما می‌باشد. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

پیمان قاسم‌خانی (همسر سابق بهاره رهنما) چند وقت پیش، درباره بهاره رهنما گفت:

در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *