ماجرای ارتباط هیچکس با مجاهدین خلق و اشکان فدایی [+جزئیات]

ارتباط هیچکس با مجاهدین خلق و ادعاها و حواشی آن به تازگی وایرال شده و جنجال زیادی داشته که در ادامه می‌توانید از جزئیات آن مطلع شوید.

ارتباط هیچکس با اشکان فدایی و جنجال ماجرای او با مجاهدین خلق اخیرا خبرساز، و هیچکس، رپر ایرانی، به تازگی با اخبار حواشی هیچکس و مجاهدین خلق جنجالی شد. اشکان فدایی، رپر ایرانی، با انتشار تصاویری سروش لشکری معروف به هیچکس، دیگر رپر ایرانی را به ارتباط با سازمان منافقین یا مجاهدین خلق متهم کرد.

ارتباط هیچکس با مجاهدین خلق

این تصاویر از حمایت علنی والدین همسر لشکری، آزاده اکبری از منافقین حکایت دارد. ادعای فدایی اما با تکذیب سروش لشکری رو به رو شده است. اشکان فدایی از اعضای گروه رپ ملتفت که سروش لشکری نیز زمانی عضو آن بود، روز جمعه با انتشار توییتی مدعی شد علت جدایی لشکری از این گروه ارتباط وی با سازمان منافقین بود.

نمی‌خواستم عمومی بگم ولی سروش اصرار داره بشینه اینور اونور دروغ ببافه. دلیل جدایی سروش و ملتفت رابطه این آقا با تروریستای مجاهدینه نه چیز دیگه. اینم عکسای پدر مادر آزاده اکبری، زن این آقاست وسط انقلاب. که البته چیز خصوصی‌ای نیست و انقدر وقیحه که همه اینا عمومی رو صفحه مادرزنش هست.

یک روز بعد اما سروش لشکری هر گونه ارتباطی میان خود و همسرش، آزاده اکبری با سازمان منافقین را تکذیب کرد. لشکری در رشته توییتی تأکید کرد او و همسرش با ایدئولوژی این سازمان مخالف‌اند و آن را یک فرقه می‌دانند.

ارتباط هیچکس با مجاهدین خلق
ارتباط هیچکس با اشکان فدایی
ارتباط هیچکس با مجاهدین خلق
ارتباط هیچکس با اشکان فدایی

 

ارتباط هیچکس با مجاهدین خلق

 

لشکری همچنین گفت که اعضای گروه ملتفت از سال‌ها پیش از حمایت والدین همسرش از سازمان منافقین خبر داشتند، اما این موضوع را حالا به صورت هدفمند و به دلیل اختلافات کاری مطرح کرده‌اند. او در ادامه تاکید کرد که گروه موسیقی ملتفت را خود و به دلایلی که از آن با عنوان رفتار غیراخلاقی و فرقه‌ای نام برده که با ارزش‌های او در تضاد بوده، ترک کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *