عجیب اما واقعی ؛ دختر ۶ ساله ای که قرآن را به ۵ زبان دنیا می‌ خواند! [+جزئیات]

ثنا نظری حافظ قرآن دختری هفت ساله است که در سن سه سالگی کل قرآن را حفظ کرد و با حضور در برنامه تلویزیونی «محفل» باعث بهت و حیرت داوران این برنامه شد.

حدیث نظری و خواهرش ثنا نظری حافظ کل قرآن و نهج البلاقه بوده که در برنامه محفل تلویزیون حضور پیدا کردند و درباره نحوه حفظ کردن این کتاب ها توضیح دادند. حدیث نظری زمانی که 3 سال سن داشته موفق شده کل کتاب قرآن را حفظ کند! سنی که بسیاری از انسان ها حتی قادر به تکلم نیستند. در ادامه مطلب با خبر ثنا نظری در برنامه محفل همراه ما بمانید.

ثنا نظری حافظ قرآن

  • برنامه محفل ثنا نظری

خانواده نظری از اهالی روستاهای فریدونشهر اصفهان که صاحب سه فرزند هستند، دو گوهر ارزشمند را به جامعه تقدیم کرده تا این خانواده پنج نفره صاحب دو نخبه قرآنی باشد. او در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در سال ۹۸ در سن سه سالگی به عنوان کم سن ترین حافظ قرآن در کل جهان معرفی شد.

در ادامه می‌توانید فیلم حضور ثنا نظری در برنامه محفل را تماشا کنید:

ثنا نظری، دختر هفت ساله که تا سه سالگی حافظ کل قرآن کریم شد با حضور در «محفل» گفت:

از یک سالگی با گوش کردن به آیات قرآن حفظ این کتاب آسمانی را آغاز کردم و در سه سالگی حافظ کل قرآن شدم. الان چهار سال و نیم است که حافظ قرآن هستم.

او در مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در سال ۹۸ در سن سه سالگی به عنوان کم سن ترین حافظ قرآن در کل جهان معرفی شد. در ادامه برنامه داوران از توانایی ثنا در خوانده سوره حمد به پنج زبان مختلف شوکه شدند. حدیث نظری، خواهر ثنا که خودش نیز حافظ قرآن است در ادامه برنامه اظهار داشت:

من روزی ۱۰ جز تثبیت می کردم و آیات را برای مادرم می‌خواندم. خواهرم، ثنا در اثر شنیدن قرآن و تلاوت من، بدون این که ما متوجه شویم حافظ قرآن شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *