حذف پرسپولیس از آسیا ؛‌ کوتاهی که منجر به فاجعه ای خبرساز شد

حذف پرسپولیس از آسیا خبر شوکه کننده‌ای است که به گوش طرفداران پروپاقرص آن رسیده است و حسابی آنان را خشمگین کرده است. کوتاهی که دردسرساز شد.

داستان حذف پرسپولیس از آسیا چیست؟ یکی از شروط حضور باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا دریافت مجوز حرفه‌ای می‌باشد و این مسئله‌ در دو سال اخیر به چالشی بزرگ برای فوتبال ایران تبدیل شده است.

در فصل گذشته هر دو تیم پرسپولیس و استقلال به واسطه نواقصی که داشتند از حضور در لیگ قهرمانان آسیا منع شدند. این اتفاق برای فصل آتی نیز برای استقلال شکل گرفته و این باشگاه به دلیل بدهی‌هایی که داشته و در موعد مقرر برای پرداخت آن اقدامی نکرده است، از حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان محروم شد.

حذف پرسپولیس از آسیا

کوتاهی که منجر به فاجعه ای خبرساز شد

حذف تیم پرسپولیس از آسیا
حذف تیم پرسپولیس از آسیا

امروز خبرها درباره حذف شدن پرسپولیس از آسیا می‌باشد. این حذف شدن به خاطر آن صورت گرفته که بارگذاری برخی از مستندات به AFC صورت نگرفته است.

با وجود آنکه باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر از حل مشکلات خود خصوصا در بخش مالی و بدهی‌ها خبر داده بود اما دو موضوع مربوط به استادیوم ورزشگاه آزادی و بحث مالکیت وزارت ورزش به دردسری چالش برانگیز برای گرفتن مجوز پرسپولیس تبدیل شد.

در آخرین مرحله بارگذاری مدارک باشگاه پرسپولیس، آن‌ها در انتظار ارسال مدارک مورد نیاز از سوی وزارت ورزش هستند. طی روزهای اخیر صحبت‌های زیادی بین مدیریت باشگاه پرسپولیس و وزیر ورزش و معاونین وی رخ داده است که به این باشگاه اطمینان خاطر داده شود که در این بخش نیز آن‌ها همکاری لازم را صورت خواهند داد.

اما در فاصله 48 ساعت به پایان مهلت بارگذاری مدارک، هنوز پاسخ نهایی و مدارکی به دست باشگاه پرسپولیس نرسیده تا آن‌ها اقدامات نهایی را برای این موضوع صورت دهند.

موضوعی که می‌تواند تمام تلاش‌های عوامل باشگاه پرسپولیس را بر باد خواهد داد و این باشگاه نیز با عدم ارسال به موقع مدارک، فصل آینده را هم باید همانند باشگاه رقیب و استقلال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم بماند.

باید دید وزارت ورزش طی ساعات کم باقی مانده تا ارسال مدارک نهایی، چه اقداماتی لازمی را در این خصوص انجام خواهد داد و موفق به انجام امورات لازم برای صدور مدارک موردنیاز در این‌باره خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *