ویدئو ببینید: ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد ! [+مشخصات خودرو]

ال ۹۰ ایرانی که بعد از پیگیری‌های بسیار بالاخره به مرحله تولید رسید، ساخته شد و در ادامه می‌توانید رونمایی این خودرو را ببینید.

ویدیو ال نود ایرانی، جدیدترین خودروی محصول پارس خودرو به تازگی با رونمایی از ماشین ال 90 ایرانی منتشر شده و نمایش ال نود ساخت ایران به همراه جزئیات دیگر انجام شد.

ال ۹۰ ایرانی

ال ۹۰ ایرانی
نمایش ال نود ساخت ایران
این خودرو که قرار است توسط پارس خودرو تولید شود در واقع محصول همان پروژه P90 است که چندین سال پیش در سایپا پیگیری می‌شد و هم اکنون به مرحله تولید رسیده‌است. محصول جدید پارس خودرو در نمای بیرونی جلو و عقب خودرو نسبت به ال 90 تغییراتی در چراغ ها و سپر داشته و در نمای داخلی نیز شاهد تغییر فرمان، اضافه شدن پنل تهویه اتوماتیک، صندلی‌ها و جلو آمپر جدید هستیم.
ال ۹۰ ایرانی
نمایش ال نود ساخت ایران

همچنین داشبورد این خودرو نیز مانند خودرو ساندرو شده؛ البته به گفته مدیر عامل سایپا با استفاده از موتور جدید ME16 که امروز خط تولید آن نیز افتتاح شد، علاوه بر ال 90 ایرانی با این موتور شاهد تولید ساندرو ایرانی هم خواهیم بود.

در ادامه می‌توانید ویدیو ال نود ایرانی را ببینید:

نمایش ال نود ساخت ایران

موتور استفاده شده در این خودرو بر پایه موتور K4M ال‌نود ساخته شده و راندمان تولیدی آن کمی بیشتر از ال‌نود است. این موتور 115 اسب بخار با 147 نیوتون متر تولید می کند.

خودروی رونمایی شده توسط گروه خودروسازی سایپا نسخه اولیه این محصول است و هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص این خودرو منتشر نشده است.

رضا فاطمی امین وزیر صمت نیز در مراسم افتتاح خط تولید موتور ME16 و رونمایی از محصولات مرتبط، با اشاره به تولید محصولات جدید در صنعت خودروی کشور، گفت:

امسال ۹۹ محصول جدید عرضه می‌شود که یکی از این محصولات ساندرو ایرانی خواهد بود که البته نام آن هنوز مشخص نشده است.

فاطمی‌امین اظهار داشت این محصول در مسیر سفارش قطعات استاندارد و تولید است و علاوه بر این که در ایران تولید خواهد شد توافقات اولیه برای تولید این محصول در روسیه نیز انجام شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اواخر امسال ساندروی ایرانی به بازار ایران وارد می‌شود، اظهار داشت:

بحث کیفیت، مصرف سوخت، ایمنی و تولید محصولات جدید از محورهای اصلی ما به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *