خداحافظی تلخ مهرداد صدیقیان با سریال پوست شیر ؛ داستانی که به انتها رسید

دیشب قسمت آخر سریال پوست شیر پخش شد و در پی آن، خداحافظی تلخ مهرداد صدیقیان با سریال پوست شیر در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد.

مهرداد صدیقیان در 30 بهمن 1367 به دنیا آمد. او فعالیت سینمایی خود را در سال 1384 با بازی در عصر جمعه آغاز کرد. صدیقیان برای نقش‌آفرینی در اتوبوس شب و ماجرای نیمروز نامزد دریافت سیمرغ طلایی شد.

او با بازی اخیرش در سریال پوست شیر بسیار خوش درخشیده است حالا اما با تمام شدن این سریال خداحافظی تلخ مهرداد صدیقیان با سریال پوست شیر خبرساز شده است.

خداحافظی تلخ مهرداد صدیقیان با سریال پوست شیر

داستانی که به انتها رسید

وداع مهرداد صدیقیان با سریال پوست شیر
وداع مهرداد صدیقیان با سریال پوست شیر

مهرداد صدیقیان در طول سال‌ها فعالیتش در آثار بسیاری نقش آفرینی کرده است. آثاری که او را خواسته یا ناخواسته در دل مخاطب جا کرده است. او با بازی در سریال پوست شیر بیشتر از قبل به چشم مخاطب آمده است.

پسرک عاشقی که با تمام خانگی بودنش اما مثل یک شیر با تمام وجود پای عشقش می‌ایستد. شب گذشته قسمت آخر این سریال پخش و پایان آن اعلام شد.

مهرداد صدیقیان با انتشار پستی در اینستاگرامش با این سریال خداحافظی کرد. او با بیان اینکه خیلی چیزها ازت یاد گرفتم صدرا و دلم برات تنگ میشه بچه خونگی، پرونده این سریال را برای خود بست.

نقش صدرا در سریال پوس شیر نه تنها برای مهرداد صدیقیان آموزنده بود بلکه خیلی چیزها برای گفتن به مردم داشت. او چیزهایی که مدت‌ها است در جامعه فراموش شده است را به مردم یادآوری کرد. او چجوری پای عشق ماندن را به همه ما یاد داد.

او به ما فهماند که گاهی جا برای جبران نیست پس از تک تک لحظاتی که در زندگی داری استفاده و اشتباهات گذشته را جبران کن و تا چیزی را از دست نداده‌ایم قدرش را بدانیم.

خداحافظی مهرداد صدیقیان با پوست شیر

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *