ویدیو: داستان جالب معلم فلسفه درباره فرد آرژانتینی

اخیراً ویدئویی مبنی بر داستان جالب معلم فلسفه درباره فرد آرژانتینی از صدا و سیما پخش شده که بازخوردهای متنوعی را به همراه داشته است.

در ویدئویی که به تازگی در صدا و سیما منتشر شده و فضای مجازی، این ویدئو را داستان استاد فلسفه درباره آرژانتینی ها می‌داند، مسلمان شدن یک آرژانتین به وسیله فلسفه را توضیح می‌دهد.

معلم ایرانی و داستان اسلام آرژانتینی ها ویدئویی است که فضای اینستاگرام را درون خودش غرق کرده و بازخوردهای زیادی را نیز به همراه داشته است.

داستان جالب معلم فلسفه درباره فرد آرژانتینی

او درباره این داستان جالب فلسفی گفت:

یک روز در کلمبیا تدریس داشتم… همه اساتید و دکتر و فیلسوف بودند و بنده چون طلبه بودم و همیشه می‌خواستم تبلیغ بکنم گفتم که ما یک فیلسوف داریم که بزرگترین فیلسوف تاریخ بشریت است و همه نگاه کردند و من گفتم که اسمش علی‌بن ابی‌طالب است.

پس از این، آن‌ها خیلی کنجکاو بودند که بدانند این فیلسوف کیست وئ چه می‌گوید. من گفتم که حرفی از آزادی می‌زند امیرالمومنین و می‌گوید:

خدایا ! عبادت و پرستش من از ترس آتش دوزخ نیست، و به انگیزه و طمع دستیابی به بهشت نیست… فقط چون تورا سزاوار پرستش و عبادت می‌دانم پس تورا می‌پرستم.

او در ادامه گفت:

پس از یک سال که برگشتم آنجا، دیدم که آن استاد فلسفه، نماز می‌خواند و معلم ایرانی و داستان اسلام آرژانتینی ها اینگونه رخ داد.

در ادامه می‌توانید مسلمان شدن یک آرژانتین به وسیله فلسفه را ببینید:

مسلمان شدن یک آرژانتین به وسیله فلسفه

 

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *