ویدیو: تست تصادف ریرا ایران خودرو در کشور اسپانیا

مدتی پیش تصاویر کراس‌اوور ملی ایران خودرو منتشر شدند و اخیراً آزمایش تست تصادف ریرا ایران خودرو در کشور اسپانیا به مرحله عملی رسید.

تست تصادف خودرو ریرا در اسپانیا انجام شد و این خودرو با کد K125 شناخته می‌شد، اما هم‌اکنون به نظر می‌رسد که ایران خودرو نام ریرا را برای کراس‌اوور خود انتخاب کرده است.

بر اساس اخبار شنیده شده، ماشین ری را ایران خودرو براساس پلتفرم نسل اول پژو 2008 توسعه یافته است. ایکو ریرا براساس نسخه ارتقا یافته پلتفرم PF1 موسوم به IKP1 توسعه می‌یابد که پیش از این به عنوان زیرساخت تارا مورد استفاده قرار گرفته بود. در ادامه به تست استحکام ریرا می‌پردازیم.

تست تصادف ریرا ایران خودرو در کشور اسپانیا

تست تصادف ریرا ایران خودرو در کشور اسپانیا
ماشین ری را ایران خودرو

در اسپانیا ری را تست‌های R 94 برخورد از روبرو و R 95 برخورد از کنار را با موفقیت پاس کرده است. از طرفی تست R 127 عابر پیاده ریرا در آلمان انجام شده است. در ویدیوی تست که در اختیار بیت ران قرار گرفته می‌بینیم که ایربگ‌های خودرو در لحظه برخورد باز می‌شود.

در ادامه می‌توانید تست استحکام ریرا را ببینید:

تست تصادف خودرو ریرا

موتوری که قرار است روی کراس اوور ری را قرار بگیرد موتور EFP با گیربکس دو کلاچه‌تر است که می‌توان آن را فعلا قوی‌ترین خودرو ایرانی دانست. بیت ران پیش‌تر عملکرد این موتور را روی دنا جوانان در جنوب ایران و در دمای ۵۰ درجه تست و بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *