فوری : آغاز خودرو سازی شرکت شیرین عسل ؛ تولید خوردو شرکت شیرین عسل

به تازگی خبری عجیب در مورد آغاز خودرو سازی شرکت شیرین عسل در رسانه های مجازی فارسی، سر صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است.

پس از آنکه سال گذشته شرکت زر ماکارون مدعی ورود به صنعت خودروسازی شد، گویا ورود برند شیرین عسل به صنعت خودروسازی بسیاری از کاربران را شوکه کرده است.
اخیرا ساخت خودرو های جدید توسط شرکت شیرین عسل خبر وایرال شده در شبکه های اجتماعی بوده؛ زیرا تولید خوردو شرکت شیرین عسل یک اتفاق بسیار نادر بوده است.

آغاز خودرو سازی شرکت شیرین عسل

آغاز خودرو سازی شرکت شیرین عسل
تولید خوردو شرکت شیرین عسل

بعد از ماجرای تلاش زرماکارون برای ورود به صنعت خودرو، حالا خبر از ورود برند شیرین عسل به صنعت خودروسازی در آینده نزدیک رسیده است تا شمار تولیدکنندگان مواد غذایی متمایل به حضور در صنعت خودروسازی کشور به عدد دو برسد!

سال گذشته نیز در همین مقاطع بود که زر ماکارون رسماٌ خود را قطب جدید صنعت خودروسازی ایران و رقیب ایران خودرو و سایپا معرفی کرد. البته این شرکت پس از گذشت یک سال هنوز خط تولید خود را راه‌اندازی نکرده و بعید هم به نظر می‌رسد که اتفاقی جدی در این بازار رقم بزند.

ساخت خودرو های جدید توسط شرکت شیرین عسل

حال شیرین عسل هم به‌عنوان دیگر تولیدکننده مواد غذایی و خوراکی سودای ورود به دنیای خودروسازی را دارد. اما مشخص نیست در روزهایی که زیان انباشته دو خودروساز دولتی به بیش از 120 هزار میلیارد تومان (پایان شهریور 1401) رسیده.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *