ویدیو: اتفاق عجیب در کشتی کج براک لزنر و کودی رودز

کودی رودز و براک لزنر یکی از پرطرفدارترین ورزشکاران در کشتی کج هستند که اخیراً شاهد اتفاق عجیب در کشتی کج براک لزنر و کودی رودز بودیم.

در برنامه جدید کشتی کج کودی رودز و براک لزنر شاهد حمله کودی رودز به براک لزنر بودیم. در طی این اتفاق ویدویی تحت عنوان پشت پرده کشتی کج براک لزنر و کودی رودز به انتشار رسید.

کشتی کج یا کشتی حرفه‌ای ورزش حرفه‌ای و ترکیبی از رقابت و بازی سرگرمی است. در این رشته عناصری از کشتی کچ و بعضاً سناریوهای مختلف بین کشتی‌گیرها به چشم می‌خورد.

اتفاق عجیب در کشتی کج براک لزنر و کودی رودز

اتفاق عجیب در کشتی کج براک لزنر و کودی رودز
کشتی کج کودی رودز و براک لزنر

آنچه که امروزه در زبان فارسی کشتی کج می‌نامند، در زبان انگلیسی Professional wrestling یا به‌طور مختصر pro wrestling به معنی «کشتی حرفه‌ای» نامیده می‌شود. در اروپا نوعی کشتی سنتی وجود داشته و دارد شبیه به کشتی پهلوانی اصیل ایرانی که در انگلیسی و فرانسه Catch wrestling نامیده می‌شود و Professional wrestling با افزودن حرکاتی جدید و قوانین جدید از دل همین کشتی بیرون آمده است.

حمله کودی رودز به براک لزنر

در ادامه می‌توانید ویدیو پشت پرده کشتی کج براک لزنر و کودی رودز را ببینید:

ایرانیان در آغاز، این کشتی را همان کشتی کچ (یعنی ترجمه Catch wrestling) می‌نامیدند، ولی هنگامی که این کشتی به مرور زمان تبدیل به Professional wrestling شد، دیگر نام جدید آن را به کار نبردند و همان کشتی کچ نامیدند. اما چون تلفظ Catch زیاد به گوش ایرانیان آشنا نبود، با گذشت زمان آن را با واژه کج آشنا به گوش خودشان یکی دانسته و در نهایت نام این کشتی امروز در فارسی «کشتی‌کج» شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *