ویدیو: فوت یک نفر در درگیری بر سر حجاب در کرمان [+فیلم]

به تازگی فوت یک نفر در درگیری بر سر حجاب در کرمان توجه زیادی را جلب کرده است. در ادامه می‌توانید فیلم درگیری بر سر حجاب در کرمان را ببینید.

به تازگی ماجرای درگیری حجاب در کرمان جنجال زیادی را به پا کرده است. ویدیویی از این رویداد منتشر شده که ناآرامی در محیط را نشان می‌دهد. در ادامه همراه ما بمانید تا ویدیو درگیری حجاب در کرمان را مشاهده کنید.

برخی از بازدیدکنندگان باغ شازده در ماهان کرمان با یکدیگر درگیر شدند که در جریان این نزاع یک زن ۶۰ ساله دچار ایست قلبی شد و در بیمارستان جان باخت.

فوت یک نفر در درگیری بر سر حجاب در کرمان

فوت یک نفر در درگیری بر سر حجاب در کرمان
ماجرای درگیری حجاب در کرمان

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که درگیری برخی از بازدیدکنندگان باغ شازده در ماهان کرمان را نشان می‌دهد. به نزاع بین افراد منجر شد که  در جریان این نزاع یک زن 60 ساله دچار ایست قلبی شد و در بیمارستان جان باخت. درباره این فیلم برخی گفته‌اند که نزاع بر سر تذکر به خاطر حجاب بوده و برخی گفته‌اند این درگیری اصلا ربطی به حجاب نداشته و موضوع چیز دیگری بوده است. این روایت البته انتقادهای زیادی در پی داشته است.

هنوز درباره علت اصلی درگیری چیزی مشخص نشده اما رسانه‌های اصولگرا درباره آن نوشته‌اند:

عده‌ای بی‌حجاب سر راه اتوبوس زائران حاج قاسم ایستاده بودند و با سنگ به سمت اتوبوس می‌زدند و به همین دلیل درگری رخ داده است.

فیلم درگیری بر سر حجاب در کرمان

در ادامه ویدیو درگیری حجاب در کرمان را ببینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *