بیانیه اوکراین برای حملات روسیه [+جزئیات]

به تازگی، خبری مبنی بر بیانیه اوکراین برای حملات روسیه به انتشار رسیده است که حواشی و بازتاب‌های گسترده‌ای را برای روسیه به همراه داشت.

خبری که از حملات بی امان روسیه در خاک اوکراین به انتشار می‌ریسد، صحبت های اوکراین برای روسیه را به همراه داشت که تحت عنوان اظهارات کشور اوکراین به حمله روسیه جنجال برپا کرد. بیانیه کشور اوکراین به حملات روسی ها اینگونه است که آن‌ها می‌گویند با سنگین‌ترین حملات روسیه از ابتدای جنگ تاکنون مواجه هستیم.

بیانیه اوکراین برای حملات روسیه

بیانیه اوکراین برای حملات روسیه
اظهارات کشور اوکراین به حمله روسیه

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، رسانه‌های اوکراینی روز یکشنبه از وقوع چندین انفجار قوی در سراسر این کشور از جمله در کی‌یف خبر داده‌اند. نخست وزیر اوکراین با اعلام اینکه ارتش کشورش در حال آماده‌سازی برای ضدحمله علیه روسیه است از ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص خودداری کرد.

بیشتر بخوانید:

شرایط سخت تک تیرانداز اوکراینی در جنگ روسیه اوکراین

مقامات اوکراینی در پایتخت این کشور اعلام کردند که در این حملات یک مخزن سوخت گازوئیل در منطقه سولومنسکی آسیب دیده و انفجار و آتش سوزی نیز در اودسا گزارش شده است. ویتالی کلیچکو، شهردار شهر کی یف پایتخت اوکراین گفت:

این عظیم‌ترین حمله به شهر ما است. این عملیات پس از تعدادی از حملات تروریستی اوکراین در خاک روسیه از جمله حمله اخیر پهپادی به کرملین که توسط سرویس‌های امنیتی روسیه خنثی شد، انجام می‌شوند.

صحبت های اوکراین برای روسیه

بیانیه اوکراین برای حملات روسیه
بیانیه کشور اوکراین به حملات روسی ها

به گفته سرهی پوپکو، رئیس تشکیلات نظامی اداره کننده شهر کی‌یف، روسیه بامداد سه‌شنبه دست کم پانزده موشک کروز به سوی کی‌یف شلیک کرد. این موشک‌ها که آقای پوپکو مدعی است تمامی آنها رهگیری و منهدم شدند در حالی شلیک شده است که پیش‌تر هشدارهای حمله هوایی در بیشتر مناطق کشور به صدا درآمده بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *