تصاویری از باخموت در جنگ روسیه و اوکراین [+ویدیو]

پس از تصرف ارتش روسیه در چهار منطقه‌ی دیگر از شهر باخموت اوکراین ، تصاویری از باخموت در جنگ روسیه و اوکراین به انتشار رسید که بازتاب جهانی داشت.

به تازگی، در ویدیوی غمگین از شهر باخموت که توسط برخی از رسانه‌های روسی منتشر شده، وضعیت این شهر جنگ زده در فیلم جدید از وضعیت باخموت اوکراین نشان داده می‌شود، که بسیار غم‌انگیز است.

تخریب باخموت توسط روسیه از مهم‌ترین اتفاقاتی بود که در چند ماه اخیر برای این جنگ و این دو ارتش افتاد و امکان اینکه تبعات جبران‌ناپذیری داشته باشد، زیاد است.

تصاویری از باخموت در جنگ روسیه و اوکراین

تصاویری از باخموت در جنگ روسیه و اوکراین
تصاویری از باخموت در جنگ روسیه و اوکراین, تخریب باخموت توسط روسیه

باخموت، یکی از شهرهای ویران شده اوکراین است که حالا، در ویدئوهایی که از این شهر به انتشار رسیده، تبدیل به زمینی سوخته و منطقه‌ای کاملاً جنگ‌زده و ویران شده است. نیروهای روسیه با گلوله‌های توپ و موشک این منطقه شهری را کاملاً تخریب ساخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

تصرف 4 منطقه از باخموت اوکراین توسط روسیه

ادعای آمریکا درباره تعداد تلفات روسیه در باخموت اوکراین

سخنگوی ارتش اوکراین روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت گفت که نیروهای این کشور همچنان کنترل یک مسیر اصلی تدارکات به شهر شرقی باخموت را در دست دارند.

فیلم جدید از وضعیت باخموت اوکراین

در ادامه می‌توانید ویدیوی غمگین از شهر باخموت را ببینید:

باخموت یا همان Бахмут، شهری در استان دونتسک در کشور اوکراین واقع شده است. جمعیت این شهر ۷۲,۳۱۰ نفر ( بر اساس تخمین در سال ۲۰۲۱ و پیش از جنگ با روسیه) است. ادعا می‌شود از زمان حمله روسیه به باخموت ۹۰ درصد جمعیت شهر باخموت را ترک کرده‌اند. شهر باخموت در حال حاضر بدلیل جنگ روسیه و اوکراین، در دست ارتش روسیه است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *