آخرین وضعیت جسمی «علی لهراسبی» پس از عمل جراحی [+جزئیات]

عمل جراحی علی لهراسبی ؛ خواننده موسیقی پاپ ـ که اخیرا تحت عمل جراحی قلب باز گرفت، شرایط جسمی خود را پس از جراحی «خوب» توصیف کرد.

فعالیت هنری او پیانو را نزد مهرداد تاج‌کریمی آموخت. سپس به فعالیت در عرصه آهنگسازی کودکان و نوجوانان پرداخت و در یک گروه کرال دانشجویی عضویت یافت. در سال ۱۳۷۹ شماری از آثارش را برای سنجش به مسئولین سازمان صدا و سیمای ایران داد. لی لهراسبی با انتشار پست اینستاگرامی، شرایط جسمی خود را پس از جراحی خوب توصیف کرد. در ادامه مطلب با خبر علی لهراسبی عمل جراحی همراه ما بمانید.

عمل جراحی علی لهراسبی

  • وضعیت جسمانی علی لهراسبی

علی لهراسبی در یک پست اینستاگرمی نوشت:

«سلام به همه هموطنای عزیزم نمیدونم چی باید بنویسم همه چیز یک‌کابوس بزرگ بود که امیدوارم زودتر تموم بشه… خداوند رو ‌هزاران بار شکر می‌کنم که فرصت زندگی کردن دوباره رو بهم داد. خیلی ممنونم از همه نگرانی‌هاتون، پیگیریاتون، دعاهاتون  همه چیز برای من که خیلی زیاد ورزش می‌کردم، با یک‌چکاپ ساده شروع شد و اتفاقی که تو چند ساعت بعدش افتاد.»

بستری شدن علی لهراسبی در بیمارستان

عمل جراحی علی لهراسبی
علی لهراسبی بیمارستان

علی لهراسبی متولد 20 فروردین 1355 در تهران ، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج می باشد که از قرائت قرآن و گروه سرود شروع کرد و حالا سلطان تیتراژ ایران است.  فرزند اول خانواده است و سه برادر کوچکتر از خود دارد ، در پایگاه یکم شکاری سعادت آباد بزرگ شده و پدرش بازنشسته نیروی هوایی و مادرش خانه دار است و در کودکی و نوجوانی قاری قرآن بودم ، آن دوره خیلی به من کمک کرد ، کسانی که قرائت قرآن را اصولی یاد می گیرند یک عالمه تحریرهای خوب بلد هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *