ویدیو : حواشی در مورد خواستگاری احسان علیخانی با خانوم هنرمند

اخیرا حواشی در مورد خواستگاری احسان علیخانی با خانوم هنرمند در رسانه های مجازی پخش شده است. گویا کابران فضای مجازی شایعات بسیاری را ایجاد کرده اند.

به تازگی شایعاتی در مورد خواستگاری احسان علی خانی از بازیگر معروف در رسانه‌ها پخش شده. گویا درخواست ازدواج احسان علی خانی به لیلا اوتادی بحث داغی را بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرده است. در ادامه تصویری در مورد خواستگاری احسان علی خانی از خانوم اوتادی خواهید دید.

خواستگاری احسان علیخانی با خانوم هنرمند

خواستگاری احسان علیخانی با خانوم هنرمند
شایعاتی در مورد خواستگاری احسان علی خانی

ماجرای شایعه خواستگاری احسان علی خانی از خانوم اوتادی سال‌ها است که از سوی برخی کاربران فضای مجازی و برخی سایت‌ها و رسانه‌های مجازی مطرح می شود. این بار هم برخی سایت های داخلی بار دیگر به این شایعات دامن زده‌اند.

دو سایت داخلی تیتر زده‌اند که احسان علیخانی از لیلا اوتادی خوستگاری کرده و خانم بازیگر جواب منفی داده است؛ اما زمانی که روی خبر ادعایی کلیک می کنید، می‌بینید که متن طلب با تیتر زمین تا آسمان تفاوت دارد.

لیلا اوتادی با انتشار یک عکس به شایعات ازدواجش با احسان علیخانی پایان داد. لیلا اوتادی متولد چهارده مرداد ماه سال 1362 در تهران است. لیلا اوتادی در سریال 97 ازدواج نمود و این خبر را با انتشار پستی در اینستاگرام خود اعلام نمود. چندی پیش لیلا اوتادی با حضور در برنامه خندوانه رامبد جوان در جمع مردم گفت:

“27 زندانی را آزاد کردم.”

خواستگاری احسان علی خانی از بازیگر معروف

در ادامه می‌توانید تصویری در مورد خواستگاری احسان علی خانی از خانوم اوتادی را ببینید:

خواستگاری احسان علیخانی با خانوم هنرمند
خواستگاری احسان علی خانی از بازیگر معروف

آن ها استوری قدیمی لیلا اوتادی را بار دیگر بازنشر کرده و گفته اند که این ماجرا اساسا صحت ندارد؛ اما مخاطب زمانی متوجه می شود که دیگر وارد خبرشده و بازدیدی بر بازدیدهای این دو سایت افزوده است.

در حقیقت اولین باری که این شایعه شکل گرفت، لیلا اوتادی یک استوری از سوال دنبال کنندگان اش منتشر کرد. او در حاشیه این استوری هم نوشت که نه تنها این شایعه صحت ندارد، بلکه احسان علیخانی را هم تاکنون از نزدیک ندیده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *