ویدیوی تحلیل و بررسی علت برگزاری نامناسب‌ترین میهمانی با نام سوییچ پارتی

بازداشت ۲۳ دختر و پسر در پارتی مختلط و پرحاشیه سوییچ در رودهن ؛ با علت برگزاری سوئیچ پارتی آشنا شوید و فیلم پارتی عجیب را ببینید.

دادستان رودهن با تائید بازداشت ۲۳ دختر و پسر هنجار شکن در یک پارتی مختلط شبانه در رودهن از پلمب ویلای مذکور خبر داد.

علت برگزاری سوئیچ پارتی در رودهن

فیلم حامد بهداد در پارتی شبانه

رودهن و پارتی مختلط

علت برگزاری سوئیچ پارتی
مهمانی مختلط و سوییچ پارتی, علت برگزاری سوئیچ پارتی

در برخی از خبرگزاری‌ها آمده که 23 نفر نبوده‌اند بلکه ۲۵ دختر و پسر در پارتی مختلطی در رودهن دستگیر شدند. درواقع این 25 دختر و پسر در پارتی شبانه رودهن در استخر مست بودند. به دنبال وصول گزارشات مردمی مبنی‌ بر مزاحمت و اختلاط تعداد زیادی دختر و پسر جوان در ویلایی در اطراف شهر رودهن، موضوع سریعاً مورد پیگیری مأموران پلیس قرار گرفت.

پر بازدیدترین ویدئو از مازیار لرستانی با ریش، سبیل و در کنار شراره رخام

پارتی شبانه در رودهن تهران

پارتی شبانه در رودهن تهران
پارتی شبانه در رودهن تهران, علت برگزاری سوئیچ پارتی

زیداله خدایاری، دادستان رودهن از بازداشت ۲۳ دختر و پسر در یک مهمانی در رودهن و پلمب ویلای مذکور خبر داد و گفت:

این ۲۳ نفر در یک ویلایی اقدام به برگزاری پارتی شبانه کرده و از استخر آن به صورت مشترک استفاده می‌کردند.

استایل جدید لیلا اوتادی در اکران فیلم یقه سفیدها ؛ تیپ شاد لیلا اوتادی [+ویدیو]

شاید جالب باشد در همین اوضاع فیلمی از حامد بهداد که گیج است، بیرون آمده که در پارتی شبانه لابلای دخترانی مست در حال قدم زدن می‌باشد. این فیلم را ببینید:


حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون در کنار چند تن دیگر از ستارگان هنر هفتم است که در نقش‌های متفاوتی ظاهر شده و توانایی بالایی در هنرپیشگی دارد. حامد بهداد دستی در آواز و خوانندگی هم دارد. وی سوپراستار سینمای ایران تصویری از خود با استایلی سینماتیک منتشر کرد.

با این حال انتشار عکس در حین کشیدن سیگار، قابی نبود که هواداران این بازیگر به عنوان یک الگو از او انتظار داشتتد. اما امروز فیلمی را منتشر کرده که گویا تیزری از آخرین سریال او بنام قهوه ترک است که در گیر و دار خبر دستگیری دختران و پسران در ویلایی در رودهن جالب توجه بود که این فیلم را دیدید.

بگذارید اینطور بگوییم که حامد بهداد اخیرا فیلمی از خود را در مهمانی یا پارتی مختلط مردان و زنان در فضای مجازی منتشر کرد که بسیاری از کاربران فضای مجازی را شوکه کرد اما او با انتشار این فیلم توضیح داد که مربوط به سکانسی از سریال قهوه ترک است که چند روز دیگر اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

صحنه جنجالی سریال جدید قهوه ترک محصول مشترک ایران و ترکیه [+تیزر]

زمان پخش سریال جدید قهوه ترک با بازی حامد بهداد (جایگزین پوست شیر)

علت برگزاری سوئیچ پارتی

سوئیچ پارتی یا سوییچ پارتی یک نوع مهمانی مستهجن با قانون حیوانات است مردان و زنان بی بند و بار به روش حیوانی آن را اجرا می‌کنند به این صورت که مهمانان هنگام ورود به مهمانی سوییچ خودروی خود را داخل یک گلدان انداخته و زنان به صورت قرعه یکی از سوییچ ها را برمی‌دارند و سوییچ برای هر مردی بود آن زن باید با صاحب سوییچ به خانه برود!!

خبر بازداشت تعدادی دختر و پسر در پارتی مختلط به شدت این روزها در فضای مجازی بازتاب گسترده داشته که در ادامه توجه شما را به فیلم خبری سوییچ پارتی در تهران جلب می‌کنیم:


بگذارید طور دیگری برای شما این علت برگزاری سوئیچ پارتی را تعریف کنیم … یا به عبارتی در ویدئوی بالا گفته می‌شود که:

سوئیچ پارتی نوعی مهمانی است که در آن مهمانان به همراه همسر خود به یک مهمانی رفته و قبل از ورود به مهمانی و یا پارتی سوئیچ (کلید) خودرو خود را داخل یک کاسه می‌اندازند و پس از اینکه پارتی تمام شد خانم‌ها (همسران مهمانان) سوار خودرو خود می‌شوند و هر مردی که از داخل کاسه هر سوئیچ از خودرو را برداشت می‌تواند با همان خودرو و زن داخل آن به خانه خود برود و …

یکی از مسئولین امنیتی گفت:

با تلاش سربازان گمنان امام زمان (عج ) چندین باند از فراماسون‌ها که متاسفانه در داخل کشور حتی نماد آنها در برخی از ادارات دولتی رو به افرایش است چندی پیش در شهرهای تهران -شیراز و اصفهان دستگیر شدند.

گسترش چنین مهمانی‌های شومی که در آنها عرف اجتماعی، مسائل شرعی بویژه حریم زنان و مردان شکسته می‌شود، اتفاقی است که برخی کارشناسان قبلا نسبت به آن هشدار داده بودند، زمانی که جشن طلاق کم‌کم داشت رواج پیدا می‌کرد، اما برای مقابله با آن هیچ برنامه فرهنگی مناسبی اجرایی نشد.

فیلم آهنگ «چنان مستم» شجریان با صدای بیلی آیلیش [+ویدئوی مصاحبه بیلی ایلیش با هوش مصنوعی]

مهمانی مختلط و سوییچ پارتی در رودهن تهران

در پارتی مذکور که تعدادی در رودهن دستگیر شدند شرکت کنندگان با مصرف مشروبات الکلی مشغول رقص و پایکوبی و حرمت شکنی بودند که مأموران پلیس جهت دستگیری وارد عمل شده و در مجموع حدود ۲۵ نفر دختر و پسر را دستگیر کردند.

متأسفانه حرمت شکنان به صورت نیمه عریان در استخر ویلایی در حال مصرف مشروبات، مصرف مواد مخدر و اعمال منافی عفت موجبات که موجب جریحه‌دار شدن اذهان و افکار عمومی شده بود. دستگیر شدگان در این پارتی مختلط جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

خدایاری اظهار داشت:

به ضابطین قضائی دستور داده شد سریعاً تمامی ویلاهای خالی از سکنه دائم را در منطقه رودهن شناسایی و مالکین آنها را دعوت و ضمن توجیه، تعهدات لازم را در خصوص پرهیز از اجاره دادن به افراد متفرقه و افراد هنجار شکن اخذ کنند.

دادستان رودهن بیان داشت:

در صورت عدم توجه مالکین به اخطارهای قضائی و انتظامی مجازات سنگینی در انتظارشان خواهد بود.


صنعتی شدن زندگی زنان و مردان

صنعتی شدن زندگی زنان و مردان موجب بالا رفتن سطح توقعات بانوان و زیاده طلبی و تنوع خواهی مردان گشته و زمینه را برای بروز اختلاف و جدایی ها فراهم ساخته است. اساساً موضوع رابطه جنسی و همچنین پاسخگویی به نیاز جنسی موضوعی خیلی حساس و پر اهمیت تلقی می‌شود.

در نظام‌های فکری کشورهای گوناگون، آن دسته از روابط جنسی بین زن و مرد که بدون رعایت چارچوب و موازین رایج در آن جامعه شکل گرفته باشد؛ به مفهوم بی بند و باری و فساد تعریف شده است. فرهنگ برقرار در هر کشور در هر دوره تاریخی دچار تغییرات زیادی بوده است که ریشه در تفکر حاکمان و اندیشمندان آن کشور دارد.

پارتی پرحاشیه سوییچ پارتی
علت برگزاری سوئیچ پارتی

همانطور که می دانید دین اسلام و مذهب شیعه، پاسخگویی به نیازهای جنسی زن و مرد را در چارچوب ازدواج و عقد نکاح تعریف کرده است. بنابراین تنها بستر قانونی و شرعی و اخلاقی رفع نیازهای جنسی زن و مرد در ایران در قالب ازدواج دائم و موقت تعریف شده است.

طبعاً دستورات قانونی و شرعی به دلیل آنکه در طول گذر زمان در فرهنگ غالب مردم جای خود را باز می‌کند از جایگاه اجتماعی نیز برخوردار می‌شود با این اوصاف همان طور که می دانیم؛ پاسخگویی به نیازهای جنسی در قالبی غیر از ازدواج برای عموم مردم ایران مسئله‌ای ناخوشایند، ناپسند و غیر اخلاقی قلمداد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


14 thoughts on “ویدیوی تحلیل و بررسی علت برگزاری نامناسب‌ترین میهمانی با نام سوییچ پارتی

  1. این کارها خلاف اخلاقیات،ومغایر با فرهنگ اصیل ایرانی میباشد،،واینها همسران واقعیه مردان نمیباشند،مشتی روسپی ،میباشند ،از جوانهای کشور ما اینگونه کارهای زشت بعید میباشد،

  2. می دونید چیه ،گاهی به این فکر می کنم که حرف هام فقط باد هواست …آخه مسئولین بی عقل بی فکر چرا به نتیجه تز هایی که ۳۰ سال پیش دادید نگا نمی کنید .خیلی خوب بگیم خانواده مشکل داشته بچه اینجوری شده پس مدارس و دانشگاه چی؟؟معلم هایی که سر کلاس فرستادید اکثراََ یهودین!!هنوزم که هنوزه تو مدارس دارن به بچه ها میگن هابیل و قابیل با خواهراشون ازدواج کردن ،خوب پس همه زنا زاده ایم پس اسلام چون خلاف اینو میگه پس یک دین ازمن درآوردیه.تو دانشگاه که وضع بدتره اصلاََ فاجعه است.روحانیون حوزه علمیه قم و…قبول کنن که در رسالتشون کوتاهی کردن و باید پاسخ گو باشن.اون لحظه ای که بچه سوالات دینی داشت و یکسری از مسائل براش قابل هضم نبود شما کجا بودید که قانع اش کنید توجیحش کنید.وقتی شما غافل شدید و کوتاهی کردید دشمنان و خائنین به این مملکت هدایت بچه هامونو بر عهده گرفتن.از یک طرف بیکاری ،از یک طرف تورم و گرونی ،بابا حداقل در مدارس و دانشگاه هارو باز کنید تا طرف بره تو اون محیط.شما ها با گرون کردن کتاب و مداد و …حتی اون در رو هم به روشون بستید .پس فقط یک در می مونه اونم در مهمانی ها و پارتی ها مواد ،قاچاق ،زنا ،تجاوز و…تموم شرایط ارتکاب جرم و گناه رو دارین فراهم می کنیداین اعمال از جانب مسئولین عادی نیست کاملاََ برنامه ریزی شدَست مشخصه دارن به این مملکت خیانت می کنن،بابا پس این وزارت اطلاعات داره چی کار می کنه؟؟؟؟هنوز نفهمیدید تیر دشمن ،عفت وحیا نجابت پاکی درستکاری و…ما رو نشونه گرفته.

  3. اینها همه باید سنگ سار شوند اینها فقط خیانتکاران
    جامعه هستند.اینامملکت را به لجن می‌کشند
    این همه شهید دادن‌ها رانمیخان ببینن ارزش ناموس وخاک ایرانو نمیفهمند.
    فقط سنگ سار .فقط سنگ سار

  4. واقعا چیزی برای گفتن نمیمونه من آدم معتقدی نیستم ولی یک سری از کارها از شوری به در شده و افرادی که اونجا بودن حتما باید تنبیه بشن تا برای بقیه درس عبرت بشه
    نمیدونم چطوری ولی همه باید بفهمن که عاقبت چنین کارهایی چی هستش

  5. خوبه قاضی نشدی.ما هرچی بدبختی دارین از دهه ی سی و چهل هستند که این وضع مملکته.البته بینشون خیلی ها هستند که واقعا همه چی تمام و مثبت اندیش و همفر با جوون ترها و بچه هاشونن.اما اونهایی که تاثیر منفی رو مملکت دارن همینهایی هستند که مملکت داری میکنن جای فرهنگذازی و راه درصت اموزش کل عقایدشون توی هشت سال جنگ تعریف شده این همه شهید دادن هنوز دارن کشف میکنن دم از مردونگی میزنن و خونه هموناهم پایمال کردن جوری که منه دهه شصتی بابام توی جبهه بوده با افتخار میگفتم رزمنده بوده اما حالا وقتی میگه جنگ بودم بهش میگن به منچه مگه برامن جنگیدی اگر برامن میجنگیدی الان زن و بچم سره اشتباهات همین نسل 30و40زیر خاک نبودن.اگر برامن جنگیدی کو رفاه کو آرامش کو امید کو درآمد .سنگسار خداهم حکمشو نداده توکه بنده ی خدایی حکم صادرمیکنی!

    1. اینا جنگیدن برای اینکه الان فارسی بتونی حرف بزنی نه عربی همه چی پول نیست اول جان عزیزان دوم ناموس سوم مال حالا این سومی رو یه عده بیشرف پایمال میکنند چه ربطی به اینا داره

    1. اون دوست دختر ارزش نداره یعنی،همسر این پسر نشه،همسر یک پسر که میشه، وقتی تو این مملکت همه چی اجباری هست،خب گندش اینطوری در میاد،چهل سال دختر و زن را کردند تو حجاب، کشور بغل خودمان ،عراق ترکیه لبنان فلسطین حتی، مگه اسلامی نیستند، این داستانو ندارند،وقتی به زور میخواند ملت را بهشت ببرند،هیچ جایی نیست دختر و پسر همو ببینند، کنسرت و تئاتر و .. همه مثل دوره مدرسه میمونه که ناظم بالاسرشون ، تهش میشه همین،تازه هیچ اینده ای هم که دیده نمیشه تو مملکت،نه اقتصادی،نه فرهنگی نه رفاه.. چه انتظاری دارید. امریکاشم این موارد با محدودیت همراهه و جای خودش را داره،یعنی محله های مخصوصی برای همین جاهاست،یا موسسه ای هست،که هر مرد و زنی متقاضی بود میدونه کجا و به کی باید بگه. میره و یک نفر با یکی و دو بار هیجانش بخوابه،یکی با ده بار یکی هم تا اخر عمرش متقاضی بمونه،حداقلش اینه که اسیب کمتری به اطرافیان میزنند یا نمیزنند،با توجه به قوانین و مجازاتی که اگر خلاف قوانین همان مکان عمل کنند،فرد متخلف باید بهاش را بده،چون با اگاهی رفته اونجا و خلاف قوانین رفتار کرده. این توضیح نظر من بود، ریشه همه اینا ریشه اش از اجبار و جدا کردن دختر و پسر از دبستان تا دانشگاه و اینکه همه چی تو کشور تحمیل و زوری شده ،نتیجه اش میشه این.تحویل بگیر. ترو خشک باهم میسوزند.

  6. درهیچ مرام و مسلکی این کار پسندیده نیست حیوانات هم به این شکل رفتار نمیکنن واقعا چقدر از نظر رفتاری باید سقوط کنیم تا بتونیم این اعمال را بپذیریم؟!!!

  7. به نظر من واقعا خجالت آور و شرم آور است حتی حیوانات هم چنین اعمالی را انجام نمی دهند نه دیدیم نه شنیده ایم که حیوانات همچی مهمانی و مجالسی یا دورهمی را بر گزار کنند انجام چنین اعمالی در کشور ما که اسلامی هست وادعای مسلمانی داریم باز شرم اورتر است وجای تعمل دارد واینکه چرا چنین جرم هایی انجام میگیرد اخیرا شنیده می شود در۸بعضی از شهرهای کشور دزدی های مکرر و زنجیره‌ای در خانه‌های مردم انجام می گیرد.و خصوصی ترین جای مردم دست برد میزنند طوری هیچ آرامشی واقعا وجود ندارد بخصوص شهرستان مهرستان در استان سیستان و بلوچستان به نظر من علت انجام گرفتن چنین جرمی نبود قانون محکمی وسفت۸وسختی اگر در قانون اینطور می آمد که هر کس به اندازه دزدی وجرمش حکم آن این هست عضوی از بدنش قطع می‌شود مثلا جرم کم بوده انگشت قطعی دارد اگر بیشتر بود وتکرار کرد یک دست ان قطع می‌شود واقعا بنظر شما طرف جرات دزدی کردن داشت معلوم نه چرا تو کشورهای اسلامی دیگر جرمی انجام نمی گیرد بخاطر وضع کردن چنین قوانینی هست ولی تو کشور ما دزدی کرد یک ماه هم زندان نمی شود جریمه نمی شود دوباره آزاد میشود و تکرار میکند عملش را یا با پارتی دزد و مجرم آزاد میشود میشه با وضع کردن قوانین درست جلوی خیلی از جرم ها را گرفت ولی متاسفانه این کار را نمی کنند هنوز راه را برای انجام جرم باز میکنند و بازتر از قبل جای تعمل دارد برای خیلی از آنهایی که می توانند کاری بکنند برای مردم
    سپاس

  8. دیدگاهاتون خیلی خنده داره یکی میخاد سنگ سار کنه یکی میخاد دست قطع کنه یکی میخاد بریزه دریا آرومتر یواش برین تمام این مراحلو گذشتگان ما رفتن ولی اشتباه بود باید دنبال پرتقال فروش بگردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *