فوری: توقف تولید 7 محصول شرکت ایران خودرو تایید شد! [+لیست ماشین ها]

خودروهای توقف تولید ایران خودرو ؛ آمار تجمیعی تولید ایران خودرو در اردیبهشت ماه امسال نشان می‌دهد تولید ۷ خودرو در این شرکت خودروسازی متوقف شده است.

آمار تجمیعی تولید شرکت ایران خودرو در اردیبهشت ماه امسال حاکی است، در کارخانه ایران خودرو مرکزی تهران تولید پژو ۲۰۶، پژو پارس، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، سمند ال ایکس، دنا، رانا گیربکس ۶ دنده و پژو ۴۰۵ دوگانه سوز متوقف شده است. در ادامه مطلب با خبر توقف تولید خودرو های ایران خودرو همراه ما بمانید.

خودروهای توقف تولید ایران خودرو

  • توقف تولید خودرو های ایرانخودرو
خودروهای توقف تولید ایران خودرو
توقف تولید محصولات ایران خودرو

به گزارش منابع خبری:

با اکتفا به آمار تجمیعی محصولات بزرگترین خودروساز ایرانی در اردیبهشت‌ماه می‌توان گفت که توقف تولید 7 محصول ایرانخودرو استارت خورده است.

ما در این لیست نام‌هایی دیده می‌شود که مردم ایران سالهاست با آنها خاطره دارند و این چند سال از محبوبت بالایی نیز در بازار خودرو برخوردار بودند. اما از طرف دیگر طراحی این خودروها قدیمی بوده و نیاز است که خودروهای جدید با ظاهر و آپشن‌های مختلف جایگزین آنها شوند. در ادامه می‌توانید لیست 7گانه خودروهای توقف تولید شده ایران خودرو را ببینید. البته درباره پژو پارس باید گفت که تولید این خودرو در ایران خودرو مرکزی تهران متوقف شده و در ایران خودرو خراسان و ایران خودرو مازندران این محصول تولید می‌شود.

خودرو های توقف تولید ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو که بزرگترین خودروساز ایرانی نیز به شمار می‌رود، طی اردیبهشت‌ماه در مجموع ۴۹ هزار و ۱۴۱ دستگاه خودرو تولید کرده که نسبت به اردیبهشت ۱۴۰۱ رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد. در اردیبهشت‌ماه ۴۵ هزار و ۸۹۱ دستگاه خودروی سواری در این شرکت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گویای قبل رشد ۳۷ درصدی است.  ۱۳۴۱ دستگاه وانت، ۴۷۲ دستگاه ون، ۸۵ دستگاه اتوبوس و ۱۳۵۲ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده از دیگر تولیدات ایران‌خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۲ است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *