سکته قیمت مسکن در بازار [+جزئیات]

به تازگی، اتفاقاتی مبنی بر سکته قیمت مسکن در بازار به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

بازار معاملات مسکن طی روزهای سپری‌شده سکته قیمت خانه را به اتفاق رساند که خبر شوکه برجام به بازار مسکن را به نشان می‌دهد و حواشی زیادی را به همراه خودش به انتشار رساند.

نتایج تحقیقات از آخرین وضعیت رفتاری معامله‌گران و همچنین نبض قیمت در بازار مسکن پایتخت نشان می‌دهد که سکته بازار در قیمت مسکن به صورت جدی در حال رخ دادن است.

سکته قیمت مسکن در بازار

سکته قیمت خانه

سکته قیمت مسکن در بازار
سکته بازار در قیمت مسکن

نتایج تحقیقات از آخرین وضعیت رفتاری معامله‌گران و همچنین نبض قیمت در بازار مسکن پایتخت، حاکی است، ‌حجم تقاضای سرمایه‌ای نسبت به ماه ابتدایی سال و همچنین میانه بهار، کاهش محسوس پیدا کرده است.

در شرایطی که گسل قیمت فروش در بازار خودرو بین نرخ‌های دولتی در ثبت‌‌نام‌‌ها و نرخ‌های روز بازار، بسیار زیاد است، بخش قابل‌توجهی از سرمایه‌گذارها این روزها ترجیح داده‌‌اند سرمایه خود را به جای بازار ملک به بازار خودرو وارد کنند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات کلی درباره وام ودیعه مسکن

شرایط دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم

در برخی مناطق نیمه‌شمالی شهر نیز ماندگاری فایل‌های فروش در کنار چشم‌انداز تازه‌ای که سمت عرضه برای آینده این بازار متصور شده، زمینه را برای کاهش قیمت پیشنهادی فراهم آورده است.

شوکه برجام به بازار مسکن

سکته قیمت مسکن در بازار
سکته بازار در قیمت مسکن

روند فزاینده نرخ دلار طی سال‌های عصر جهش قیمت‌ها، همواره در نقش کارگردان صحنه معاملات مسکن، بر رفتار دو سمت این بازار اثر معنادار داشت و اکنون نیز، انتظارات فعالان ملکی، متناسب با جهت فعلی بازار ارز، وضعیت کاهشی به خود گرفته است. عامل دوم سکته قیمت مسکن، تحولات مرتبط با موضوع برجام و مذاکرات است. نشانه‌های مثبت از ورود دوباره این پرونده به مسیر توافق باعث واکنش بازار مسکن به این متغیر بیرونی شده است.

سطح جدید قیمت در این نوع فایل‌ها نسبت به ابتدای سال تا ۱۰درصد کاهش نشان می‌دهد. «ثبات نسبی قیمت دلار» طی هفته‌های گذشته، مهم‌ترین محرک برای تغییر مسیر بازار مسکن محسوب می‌شود. روند فزاینده نرخ دلار طی سال‌های عصر جهش قیمت‌ها، همواره در نقش کارگردان صحنه معاملات مسکن، بر رفتار دو سمت این بازار اثر معنادار داشت.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *