اظهاراتی درباره ضعیف شدن فوتبال استقلال ؛ اگر میخواهید استقلال ضعیف شود بگویید!

به تازگی اظهاراتی درباره ضعیف شدن فوتبال استقلال در فضای مجازی پخش شده است. گویا گفته شده است “اگر میخواهید استقلال ضعیف شود بگویید” .

جدیدا حواشی در مورد ضعیف شدن استقلال در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. گویا سخنانی عجیب درباره ضعیف استقلال در رابطه با فیفا بوده که یکسری قوانین را وضع کرده است. در ادامه بیشتر به دلیل ضعیف شدن تیم استقلال خواهیم پرداخت.

اظهاراتی درباره ضعیف شدن فوتبال استقلال

اظهاراتی درباره ضعیف شدن فوتبال استقلال
دلیل ضعیف شدن تیم استقلال

فدراسیون فوتبال ایران هر گونه تغییری در قوانین نقل و انتقالات را باید به اطلاع فیفا برساند. در غیر اینصورت ضمانت اجرایی در بازی‌های لیگ برتر نخواهد داشت. یکی از بندهایی که قرار است به قوانین نقل و انتقالات فوتبال کشور اضافه شود این است که عضویت لژیونرها به عنوان بازیکن قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

این قانون در هیچ جای فوتبال جهان سابقه ندارد و مشخص نیست چه کسی این قانون عجیب را به سازمان لیگ پیشنهاد داده است. البته فوتبال ایران وضع قوانین عجیب و غریب را در فوتبال ایران سابقه دارد. یکی از آنها سقف قرارداد و دیگری منع حضور خارجی‌ها در لیگ برتر به خصوص دروازه‌بان‌ها بود. برخی به سازمان لیگ طعنه زده اند که اگر می‌خواهد استقلال را تضعیف کند این موضوع را صادقانه بگوید.

سخنانی عجیب درباره ضعیف استقلال

اظهاراتی درباره ضعیف شدن فوتبال استقلال
حواشی در مورد ضعیف شدن استقلال

چندی پیش یکی از پیشکسوت های تیم استقلال گفت:

استقلال از نظر مهره و شرایط روحی خیلی بهتر از پرسپولیس است. در بازی آخر دو تیم که چند هفته پیش در لیگ برتر انجام شد اگر داور اشتباه نمی‌کرد و در همان اوایل بازی پنالتی را می‌گرفت استقلال برنده داربی 100 می‌شد.”

رضا عادلخانی، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برتری پرگل آبی‌ها مقابل نساجی مازندران و صعود به فینال جام حذفی اظهار کرد:

استقلال نتوانست در لیگ برتر قهرمان شود، در حالی که اگر دقت می‌کرد و در بازی‌های مهم امتیاز از دست نمی‌داد بدون شک به قهرمانی می‌رسید. استقلال مقابل نساجی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست یک برد پرگل را کسب کند تا با روحیه خوبی به مصاف بازی پایانی جام‌حذفی برسد.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *