پاسخ عجیب وزیر آموزش پرورش به نتیجه دربی [+ویدیو]

اخیراً ویدیویی تحت عنوان پاسخ عجیب وزیر آموزش پرورش به نتیجه دربی به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

به تازگی ویدیویی تحت عنوان وزیر آموزش پرورش دربی منتشر شد که حرف های جالب وزیر آموزش و پرورش در مورد دربی را نشان می‌دهد. پاسخ عجیب وزیر آموزش به پیش بینی دربی به سرعت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

شادی عجیب عیسی آل کثیر پس از قهرمانی پرسپولیس

احضار سرمربی استقلال

پاسخ عجیب وزیر آموزش پرورش به نتیجه دربی

وزیر آموزش پرورش دربی

پاسخ عجیب وزیر آموزش پرورش به نتیجه دربی
پاسخ عجیب وزیر آموزش به پیش بینی دربی

چندی پیش در حاشیه جلسه هیات دولت برخی از وزرای دولت رئیسی به پیش‌بینی نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس پرداختند که در این میان پاسخ وزرای ارتباطات، آموزش‌وپرورش و گردشگری جالب‌تر بود. وقتی از او در مورد پیش بینی نتیجه درب سوال شد گفت:

هنوز تصمیمی نگرفته‌ام!

بازی استقلال و پرسپولیس یکی از هیجان انگیزترین بازی‌های فوتبال ایران بود که با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید. این بازی تا دقیقه 120 ادامه داشت و پرسپولیس توانست قهرمان جام حذفی لیگ ایران شود. دو گل پرسپولیس توسط امید عالیشاه و مهدی ترابی در دقایق 29 و 115 و تک گل استقلال توسط محمد حسین مرادمند در دقیقه 100 به ثمر رسید.

حرف های جالب وزیر آموزش و پرورش در مورد دربی

در ادامه می‌توانید پاسخ عجیب وزیر آموزش به پیش بینی دربی را مشاهده نمایید:

شهرآورد، داربی (در تلفظ انگلیسی بریتانیایی)، یا دربی (در تلفظ انگلیسی آمریکایی)، به مسابقه ورزشی بین دو باشگاه همشهری که هم آورد هم شناخته می‌شوند، گفته می‌شود. شهرآورد بیشتر در ورزشهای گروهی و به ویژه در فوتبال و راگبی کاربرد دارد. واژه شهرآورد از برابرهای نهاده‌های فرهنگستان زبان فارسی است.

این واژه از آورد (نبرد) و به معنی نبرد شهر است. توجه داشته باشید که شهرآورد معنی کامل دربی نیست، دربی به بازیهای حساسی که جدال تیم‌های همشهری نیست هم اطلاق می‌شود، جدال‌های حساسی مانند: بازی‌های اینترمیلان – یوونتوس موسوم به دربی ایتالیانو، رئال مادرید – بارسلونا موسوم به ال‌کلاسیکو، دورتموند – بایرن مونیخ موسوم به دِرکلاسیکر، منچستریونایتد – لیورپول موسوم به دربی انگلیس و بوکاجونیورز – ریورپلاته موسوم به سوپرکلاسیکو در این زمره دربی‌ها قرار می‌گیرد که ورای همشهری بودن حساسیت بسیار بالایی دارد و هواداران نیز به مانند جدال همشهری‌ها تعصب خاصی رو آن دارند. در ایران نیز جدال تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که توسط رسانه‌ها ال‌کلاسیکوی ایرانی نامیده می‌شود از این دست دربی‌هاست که از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *