ویدیو : دیوید بکهام و دخترش هارپر در کنسرت التون

اخیرا ویدیویی از دیوید بکهام و دخترش هارپر در کنسرت التون در فضای مجازی فارسی پخش شده که بحث داغی را در رسانه ها ایجاد کرده است.

به تازگی ویدیویی از بکهام به همراه دخترش در کنسرت التون در شبکه های اجتماعی منتشر شده که بسیار جالب و دیدنی می‌باشد؛ زیرا صمیمیت آن دو بسیار زیبا است. در ادامه ویدیویی از دختر دیوید بکهام در کنسرت به همراه خودش خواهید دید.

دیوید بکهام و دخترش هارپر در کنسرت التون

دیوید بکهام و دخترش هارپر در کنسرت التون
عکس دیوید بکام و دخترش در کنسرت التون جان

عکس دیوید بکام و دخترش در کنسرت التون جان در لندن پربازدید شد. رابطه صمیمی این دختروپدر محبوب مورد تحسین بسیاری از طرفدارانشان قرار گرفته است. هارپر سون، تنها دختر دیوید بکام متولد سال ۲۰۱۱ است.

دیوید و ویکتوریا (موسوم به آدامز) برای تقریبا بیست سال ازدواج کرده، یعنی از شهرستان 1999/07/04 مدت زمان طولانی، زن و شوهر خواب یک دختر، که کودک هارپر شد، به دنیا آمد تنها 2011 ژوئیه 10.

تولد دختر اول مشهور یک رویداد بزرگ نه تنها برای زن و شوهر، بلکه برای عموم مردم و میلیون ها نفر خود را از طرفداران تبدیل شده است. از بدو تولد، هارپر شده است تمرکز هر دو رسانه و پدر و مادر او بوده است.

بکهام به همراه دخترش در کنسرت التون

در ادامه می‌توانید ویدیویی از دختر دیوید بکهام در کنسرت به همراه خودش را ببینید:

چندی پیش نیز دیوید بکام با انتشار یک سلفی از خودش در حالی که بینی زخمی شده‌اش را نشان داده نوشته:

“توجه داشته باشید، وقتی دارید دخترتون رو قلقلک میدید بینی‌تون رو نزدیک دهنش قرار ندید”.

هارپر بکام تنها دختر زوج دیوید بکام و همسرش است. او کوچکترین فرزند دیوید بکام است. دیوید بکام 4 فرزند دارد و هارپر 3 برادر دیگر هم دارد. پسران دیوید بکام به ترتیب سن بروکلین، رومئو، کروز و خواهر کوچکشان هارپر نام دارند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *