فوری: لیدر تیم نفت مسجد سلیمان به قتل رسید! ؛ محمدامین هماوند کیست؟

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان از قتل محمدامین هماوند لیدر هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که سال‌ها همراه این تیم بود خبر داد.

لیدر هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توسط افراد ناشناس در این شهر به قتل رسید. محمدامین هماوند لیدر جوان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بامداد روز چهارشنبه در حالی که در محل کار خود بود، توسط دو راکب موتورسوار به ضرب گلوله کشته شد. در ادامه مطلب با خبر قتل لیدر نفت مسجد سلیمان همراه ما بمانید.

قتل محمدامین هماوند لیدر

  • قتل لیدر محمد امین هماوند
قتل محمدامین هماوند لیدر
قتل محمد امین هماوند لیدر نفت مسجد سلیمان

در همین راستا نیز سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: بامداد روز چهارشنبه به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به فوت یک شهروند، بلافاصله دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد. مدیر رسانه ای یتم نفت مسجدسلیمان گفت:

آنطور که گفته شده آقای هماوند در محل کسب خود، توسط افرادی ناشناس به ضرب گلوله کشته شده است.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در این خصوص بیان کرد: بامداد چهارشنبه به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی که منجر به فوت یک شهروند شد بلافاصله دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد. کارآگاهان پلیس از همان لحظات اولیه وارد عمل شده و برای دستگیری مجرم تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند. گفتنی است باشگاه نفت مسجدسلیمان یکی از نمایندگان خوزستان در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *