ویدیو: فرار تراکتور از دست پلیس مشهد

به تازگی، ویدئویی مبنی بر فرار تراکتور از دست پلیس مشهد به انتشار رسید که حواشی زیادی را در فضای مجازی با خودش به همراه داشته است.

به تازگی، ویدئویی مبنی بر فرار جالب تراکتور از ماشین پلیس در فضای رسانه به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی در فضای رسانه با خودش ثبت کرد و تصاویر عجیب فرار کردن تراکتور از دست پلیس را نشان داد.

این اتفاق، چند روز گذشته رخ داد و یکی از عجیب‌ترین اتفاقاتی بود که آن را تحت عنوان ماجرای فرار تراکتور عجیب بررسی خواهیم کرد.

فرار تراکتور از دست پلیس مشهد

فرار جالب تراکتور از ماشین پلیس

فرار تراکتور از دست پلیس مشهد
ماجرای فرار تراکتور عجیب

انتشار ویدئویی از فرار دیوانه وار یک تراکتور از دست پلیس در بزرگراه کلانتری مشهد در فضای مجازی موجب حیرت کاربران شد. چندی پیش، اتفاقی عجیب در بزرگراه کلانتری مشهد رخ داد که طی آن یک راننده تراکتور برای فرار از پلیس دیوانه وار رانندگی کرد.

بیشتر بخوانید:

پربازدیدترین ویدئوی هفته

رئیس پلیس راهور مشهد درباره این اتفاق گفت:

پلیس راهور امروز با مشاهده راننده بی مبالات تراکتور که در بزرگراه کلانتری خلاف مسیر در حرکت بود، دستور توقف را داد اما راننده با سرعت بالا و حرکات خطرناک اقدام به فرار کرد. این راننده بدون گواهینامه بود و در مسیر فرار خود از لاین میانی جاده نیز عبور کرده بود و علاوه بر برخورد با یک خودرو سمند، خسارات زیادی به فضای سبز، روشنایی و گاردریل بزرگراه وارد کرد.

تصاویر عجیب فرار کردن تراکتور از دست پلیس

در ادامه می‌توانید فرار جالب تراکتور از ماشین پلیس را ببینید:

رئیس پلیس راهور مشهد در رابطه با متوقف کردن این تراکتور افزود:

با مشاهده این اتفاق به همکاران کلانتری خبر دادیم و تراکتور را خارج از شهر با شلیک تیر متوقف کردیم.

سرهنگ عابدینی تصریح کرد:

راننده تراکتور متاسفانه گواهینامه رانندگی با تراکتور را ندارد ضمن اینکه سلامت روانی وی نیز هنوز مشخص نیست و وی زیر نظر نیروی انتظامی است تا ازمایش‌های لازم جهت اطمینان از سلامت وی انجام شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد خاطرنشان کرد:

در بازجویی اولیه راننده علت این کارش را نداشتن گواهینامه عنوان کرد اما در خصوص تعیین سلامت روانی وی نیاز به بررسی بیشتر داریم. این راننده تراکتور در مسیر با یک دستگاه سمند برخورد داشته و سرنشین سمند مجروح شده است. ضمن اینکه تحقیقات از راننده همچنان ادامه دارد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *